Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Για τα μάτια σου μόνο

Τα όνειρά μου κυκλώνω, όπου είμαι εγώ είσαι κι εσύ...

Στίχοι: Θάνος Κοφινάς
Μουσική: Πάνος Μαλαχιάς
Ερμηνεία: Θεολόγος Κάππος

Στου φθινοπώρου τη σιγή μ’ έπιασε μια μελαγχολία
Για τα μάτια σου μόνο πάλι βγαίνω και λιώνω, αχ, και είχα κόψει τη ρακή...
Για τα μάτια σου μόνο πίνω και μετανιώνω που δε σε είχα ερωτευτεί...

Μες στου χειμώνα τη βροχή με ξύπνησε μια καταιγίδα
Για τα μάτια σου μόνο μες στο χιόνι παγώνω, πήρε το κρύο τη βροχή...
Για τα μάτια σου μόνο στα βουνά σκαρφαλώνω, έχει χαλάζι και βροντή...

Στης άνοιξης τη χαραυγή πλανήθηκα μια Κυριακή
Για τα μάτια σου μόνο στα λιβάδια στοιχειώνω, στης ανεμώνας τη γιορτή...
Για τα μάτια σου μόνο τα όνειρά μου κυκλώνω, όπου είμαι εγώ είσαι κι εσύ...

Στα αστέρια του καλοκαιριού ξέμεινα σε μια παραλία
Για τα μάτια σου μόνο τα πελάγη σαρώνω, μ’ ένα καράβι θαλασσί...
Για τα μάτια σου μόνο πίνω και μετανιώνω που δε σε είχα ερωτευτεί...

Για τα μάτια σου μόνο τα πελάγη σαρώνω, μ’ ένα καράβι θαλασσί...
Για τα μάτια σου μόνο πίνω και μετανιώνω που δε σε είχα ερωτευτεί...


Δισκογραφία:
Θεολόγος Κάππος  - Υπόγεια Διάβαση (2012)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου