Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Reunion

Αλλάξανε οι άνθρωποι μα ίδια η καλημέρα...


Χτες πήρα μια επιστολή με το ταχυδρομείο
το trendy το ηλεκτρονικό
και οχι αυτο το κλασσικό
δίπλα στο θυρωρείο
διαβάζω πως η τάξη μου reunion σχεδιάζει
όχι στην Station one
μα σ' ένα cozy restaurant
με τα κουβερ στα σελοφάν
ή στου Ψειρή η στο Γκάζι

Θα ναι οι γνωστοί μου οι παλιοί
παιδιά των Πατησιών
που εσχάτως γίνανε αστοί
δημότες κάτοικοι πολλοί
βορείων προαστίων
Αυτή τους η συγκέντρωση θαρρώ δεν μου ταιριάζει
σε μια κουζίνα μάρκας Neff
της ευτυχίας μας το ευ
να μαγειρεύουν masterchef
σε χύτρα που κοχλάζει

Εγώ σ' αυτή τους τη γιορτή λέω να βάλω βέτο
να τους θυμάμαι σαν παιδιά
σε κάθε δρόμο και γωνιά
σ' αυτήν εδώ τη γειτονιά
που κάποιοι λένε γκέτο
Ηταν ο Πέτρος η Ζωή
ο Νίκος κ η Χριστίνα
η Βίκυ η Σεβαστιανή
η Δόμνα η Κωσταντίνα
μ' 'αρεσει πάντα σα θα βγω στον κόσμο να μιλάω
φίλους καλούς μα και γνωστούς απλά να χαιρετάω
μόνο που τώρα είν ο Aμπντουλ ο Iβαν κι ο Νικολάι
που για την ΑΕΚ σαν με δει γελάει και μου κολλάει

Ετσι περνούν οι Κυριακές το Σάββατο η Δευτέρα
αλλάξανε οι άνθρωποι μα ίδια η καλημέρα


Νίκος Μουτάφης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου