Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Τα Καλάζνικωφ

Ό,τι κι αν πάρουν εγώ έχω την ψυχή μου...

Στίχοι: Λυδία Μπουντούνη
Moυσική: Λυδία Μπουντούνη
Ερμηνεία:Βασιλική Καρακώστα

Τρείς το πρωί χτυπήσανε
στα χέρια τους με κλείσανε ,με ακινητοποιήσανε.
Το σπίτι ξέφραγο αμπέλι, μπαίνει βγαίνει όποιος θέλει
με δυο κουκούλες στο κεφάλι για να μην μπορώ να δώ,
φοβήθηκα μου ήρθε ζάλη, μα έβγαλα τον σκασμό.

Με δυό Καλάζνικωφ με σημαδέψανε μου δέσανε τα χέρια
και με φιμώσανε μην ξομολογηθώ τον πόνο μου στ' αστέρια.
Είμαι καλή, πολυ καλή για να συμβεί...

Το σπίτι μου το γδύσανε
όλα τα μαγαρίσανε, τα μαξιλάρια σκίσανε.
Άνοιξαν τα πήραν όλα συσκευές και πορτοφόλια
κι ένα βαφτιστικό σταυρό, μάνα μου θα τρελαθώ
κι ένα βαφτιστικό σταυρό, μα έβγαλα τον σκασμό.

Με δυό Καλάζνικωφ τους κόπους μιας ζωής εκείνοι μου τους πήραν,
μα εκείνο που έμοιαζε πιο παρανο'ι'κό ήτανε που με δείραν.
Είμαι δειλή, πολύ δειλή για να συμβεί...

Τρεις το πρωί χτυπήσανε
δεμένη με αφήσανε την πόρτα πίσω κλείσανε.
Μα όπως άνοιγαν να βγούνε πίσω κοίταξαν να δούνε
το ένα χέρι έλυσα, τον κόμπο τους τον διέλυσα
τους μούτζωσα, με είδανε, γυρίσανε και φύγανε.

Με δυό Καλάζνικωφ με αναγκάσαν να λατρέψω τη ζωή μου
κι ύστερα σκέφτηκα, ό,τι κι αν πάρουν εγώ έχω την ψυχή μου.
Ειμαι τρελή, πολύ τρελή για να συμβεί, αυτό σε μένα...


Δισκογραφία:
Τα επικίνδυνα - 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου