Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Σε θυμάμαι

Από τον ολοκαίνουριο (κυκλοφόρησε τη Δευτέρα) δίσκο της Εύας Λουκάτου. Πανέμορφο!...

Στίχοι: Στέλα Πάνου
Μουσική: Εύα Λουκάτου
Ερμηνεία: Εύα Λουκάτου - Κώστας Χαριτάτος

Σε θυμάμαι
Μου λείπει όλo αυτό το φως που έφερες μες στη ζωή μου
Σε θυμάμαι
Υπήρξα τόσο τυχερός που ήσουνα εσύ δική μου
Σε θυμάμαι
Που έλεγες ό,τι κι αν γίνει, πάντα εγώ μαζί σου θα'μαι
Σε θυμάμαι
Και μέσα στη δική σου δίνη οι μέρες όλες μου γυρνάνε

Σε θυμάμαι
Ανάβω ένα τσιγάρο κι ας μου έλεγες να μην καπνίζω
Σε θυμάμαι
Κι ενώ δε θέλω να σε δω, στη γειτονιά σου τριγυρίζω
Σε θυμάμαι
Με στοίχειωσαν τα όνειρα που κάναμε και δεν κοιμάμαι
Σε θυμάμαι
Και όλα όσα μου'πες, τώρα να'ξερες πόσο πονάνε

Σε θυμάμαι
Τόσο πολύ σ' αγάπησα, που τίποτα δε μου 'χει μείνει
Τόσο πολύ σ' αγάπησα που δε με νοιάζει ό,τι κι αν γίνει
Θυμώνω και μαζί μου που ακόμα τώρα σε θυμάμαι
Σε θυμάμαι σε θυμάμαι

Σε θυμάμαι
Γνωρίζω τα σημάδια που αφήνεις με τη μυρωδιά σου
Σε θυμάμαι
Κι αναρωτιέμαι, μόνος, πώς περνάς μέσα στα όνειρά σου
Σε θυμάμαι
Αγγέλους και δαιμόνους ξεπληρώνω για να σε φυλάνε
Σε θυμάμαι
Και παίζω με τις νύχτες για να πάψουνε να με ρωτάνε

Σε θυμάμαι
Τις μέρες μου περνάω για ζωή, σπρώχνω τα βήματά μου
Σε θυμάμαι
Θα μετανιώνω πάντοτε που δε σε κράτησα κοντά μου
Σε θυμάμαι
Αδειάσανε τα χέρια μου, χωρίς εσένα να κρατάνε
Σε θυμάμαι
Εγώ που δε φοβόμουν, τώρα κοίτα με πόσο φοβάμαι

Δισκογραφία:
Εύα Λουκάτου - Όνειρα σφραγίζω (2013)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου