Κυριακή 7 Απριλίου 2013

ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΒΑΡΟΣ

Ας γίνω το τσιγάρο σου να κάτσω να με κάψεις...



Μπαίνω στ' αμάξι βάζω μπρος
είσαι ξανά συνοδηγός ,
θα μου περάσει ψιχάλες
πάνω στο καπό κι αφήνω ένα σ' αγαπώ να προσπεράσει , να προσπεράσει ...

Πάω σιγά στην Πειραιώς
με αγνοείς , γιατί και πως
κανείς δεν ξέρει,
εγώ σε θέλω σταθερά
κι άμα πεθαίνω μια φορά δεν σ' ενδιαφέρει , δεν σ' ενδιαφέρει...

Εντάξει και με γνώρισες,
εντάξει με θεώρησες στα λόγια και στις πράξεις ,
να μην γίνομαι βάρος σου,
ας γίνω το τσιγάρο σου να κάτσω να με κάψεις.

Αν δεν με θες να μου το πεις
πριν φτάσω σπίτι σου και βγεις από τ' αμάξι,
μες την καρδιά μου λίγο δες
και μέτρα πόσες γρατζουνιές μου 'χεις χαράξει , μου 'χεις χαράξει.

Εντάξει και με γνώρισες,
εντάξει με θεώρησες στα λόγια και στις πράξεις,
να μην γίνομαι βάρος σου,
ας γίνω το τσιγάρο σου να κάτσω να με κάψεις.


Γιώργος Κουκάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου