Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Άλλη μια ώρα

Τι έχεις και δε μας πιστεύεις πάλι...;

Στίχοι: Κατερίνα Μακαβού
Μουσική: Κατερίνα Μακαβού
Eρμηνεία: Κατερίνα Μακαβού

Άλλη μια ώρα, άλλη μια μπόρα,
άλλη μια νύχτα που γυρίζω μοναχή.
Τα βήματα μου, σαν τα όνειρα μου,
βαδίζουν πάνω σε μια απάλυνη ρωγμή.

Και ξημερώνει, μα εγώ γυρνάω μόνη,
σε άδεια πάρκα με φαντάσματα απ’ το χθες.
Με ξεγελάνε κι όλο ρωτάνε
γιατί τα μάτια μου θυμίζουν φυλακές.

Τι έχεις και που ταξιδεύεις πάλι
Ώρα να πας να κοιμηθείς
Δίπλωσε κάτω από το μαξιλάρι
Όλα αυτά που θες να δεις

Μα εγώ σωπαίνω κι αργοπεθαίνω
σε κάθε στάση που δεν έμεινε κανείς.
Τα φώτα σβήνουν και με αφήνουν
στην υγρασία της επόμενης σκηνής.

Τι έχεις και δε μας πιστεύεις πάλι
Ώρα να πας να κοιμηθείς
Δίπλωσε κάτω από το μαξιλάρι
Όλα αυτά που θες να βρεις

Άλλη μια ώρα, άλλη μια μπόρα,
άλλη μια νύχτα που τρεκλίζω μοναχή.
Κι η μόνη αλήθεια στα παραμύθια,
η μόνη που δεν παραδέχτηκε κανείς.

Τι έχεις και που ταξιδεύεις πάλι
Ώρα να πας να κοιμηθείς
Δίπλωσε κάτω από το μαξιλάρι
Όλα αυτά που θες να βρεις

Τι έχεις και δε μας πιστεύεις πάλι
Ώρα να πας να κοιμηθείς
Δίπλωσε κάτω από το μαξιλάρι
Όλα αυτά που θες να βρεις
 
Δισκογραφία:
Κατερίνα Μακαβού - Άλλη μια ώρα 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου