Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Μια βροχή

Να χω φωνή και να μη σου μιλάει, τι απομένει να πω...

Στίχοι:Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Μουσική:Κώστας Τσίρκας
Eρμηνεία: Ελεονώρα Ζουγανέλη // Νατάσσα Μποφίλιου

Να ναι ζωή και να μη σ' έχω πλάι
Μοιάζει αστείο κακό
Να χω φωνή και να μη σου μιλάει
Τι απομένει να πω

Να στο ζητώ και να μην επιστρέφεις
Είναι χαμένη ευχή
Είναι αμαρτία να το καταστρέφεις
Ο τι ζητά η ψυχή

Μια βροχή μου ξεπλένει τα μάτια
Πέφτουν σταγόνες σαν να 'ναι γυαλιά
Όσα είδα τα σπας σε κομμάτια
Κι απ' τις εικόνες δεν πίνεις γουλιά

Να ναι πρωί και να μην ξημερώνει
Δε θα μου βγει σε καλό
Να ναι αρχή και να λέω πως τελειώνει
Αυτό δε στο συγχωρώ

Να στο ζητώ και να μην περιμένεις
Είναι για μένα θυμός
Αν είσαι εσύ ο καιρός που απομένεις
Γίνε νερό κι ουρανός

Μια βροχή μου ξεπλένει τα μάτια
Πέφτουν σταγόνες σαν να 'ναι γυαλιά
Όσα είδα τα σπας σε κομμάτια
Κι απ' τις εικόνες δεν πίνεις γουλιά

Μια βροχή μου ξεπλένει τα μάτια
Και στο λαιμό τα φιλιά σου θηλιά
Όσα είδα τα σπας σε κομμάτια
Εγώ με σένα θ' αλλάξω δουλειά

Δισκογραφία:
Δεύτερη ακρόαση της Μικρής Άρκτου (2004)
Νατάσσα Μποφίλιου- Εκατό Μικρές Ανάσες(2005)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου