Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Σαν ταξιμάκι απ' τη Σμύρνη

Κι αν είν' ο κόσμος, βαρύς χειμώνας εσύ 'σαι όλη μια φωτιά...

Στίχοι: Μαρία Παπαδάκη
Μουσική: Πασχάλης Τόνιος
Ερμηνεία: Αρετή Κετιμέ-Πασχάλης Τόνιος

Απόψε πάλι, όλα μου φταίνε
και με τα δύσκολα τα βάζω..
μα τα φιλιά σου.. παραμύθια λένε
και με τα μάγια τους τον κόσμο αλλάζω..
Σαν ταξιμάκι απ' τη Σμύρνη
η αγάπη σου τον πόνο σβήνει..

Είν' η ζωή μου ζημιά και τρέλα
σου είπα κι' άναψα τσιγάρο
μα η ματιά σου.. μέλι και κανέλλα
να μη χαθώ...μου βρήκε πάλι φάρο..
Σαν ταξιμάκι απ' τη Σμύρνη
η αγάπη σου τον πόνο σβήνει..

Δεν υποφέρω πια τον εαυτό μου
σα νάναι ξένος με κοιτάει..
μαζί σου μόνο.. γίνομαι δικός μου
και η ψυχή μου στο κορμί χωράει..
Σαν ταξιμάκι απ' τη Σμύρνη
η αγάπη σου τον πόνο πίνει..
Σαν ταξιμάκι απ' τη Σμύρνη
η αγάπη σου τον πόνο σβήνει..

Κι αν είν' ο κόσμος, βαρύς χειμώνας
εσύ 'σαι όλη μια φωτιά...

Σαν ταξιμάκι απ' τη Σμύρνη
η αγάπη σου τον πόνο σβήνει..
Σαν ταξιμάκι απ' τη Σμύρνη
η αγάπη σου τον πόνο σβήνει..


*Θα εμπεριέχεται στον καινούργιο δίσκο του Πασχάλη Τόνιου "ΚΑΛΩΣ ΕΧΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΑΣΜΑΤΩΝ"..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου