Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Ένας Αγιασμός θα μας σώσει..



Εαν νομίζετε πως η κλοπή ενός (παλιο)mail μου προκάλεσε μόνιμη κρανιοεγκεφαλική ζημία στο Στιχο-Μυθικό μου υποσυνείδητο και άφησα τα τραγούδια και τους στίχους στα οποία σας έχω συνηθίσει για εξωτικά ρεπορτάζ.. πλανάσθε πλάνην οικτράν..!

Πολύ απλά συμβαίνει αυτό που λέει ο πάνσοφος (τρομάρα του..) λαός μας 'ενός κακού μύρια έπονται..'

Σαν να μην έφτανε λοιπόν που έχασα το mail μου, άρχισε να παρουσιάζει και το laptop μου κάποια κολλήματα και αρνείται -..αυτό θα πει τεχνολογία με άποψη..- να ανεβάσει video στην Στιχο-Μυθία.. (Κωστάκη τ' ακούς..; Θα σε ξαναχρειαστώ.. όπως καταλαβαίνεις..)

Οπότε ως γνήσιος θεολόγος τι άλλο να σκεφτώ..; Αυτό που λέει ο τίτλος της ανάρτησης φυσικά.. (Πατέρα Χαράλαμπε αργείς..;)

Υ.Γ.1: Αν κατά το βραδάκι δείτε τελικά κανένα βιντεάκι πάει να πει ότι ή ο Αγιασμός μας έπιασε τελικά ή ότι ο Κωστάκης (ο 'αφανής ήρως' της Στιχο-Μυθίας) το 'κανε το θαύμα του τελικά..

Υ.Γ.2: Εαν όχι δέχομαι προτάσεις για το επόμενο 'εξωτικό' ρεπορτάζ.. (Μμμ, τι λέτε για Γροιλανδία..;)

6 σχόλια:

  1. Καλέ μου δεν ξέρω κατά πόσο η θεολογική σου συνείδηση το πιστεύει και το επιτρέπει..αλλά τέτοιες ώρες πρέπει να δέχεσαι βοήθεια από αριστούχες Σμυρνιές μάγισσες..που ένα τους ξεμάτιασμα αρκεί για να εξοντώσει κάθε"χακερικό"τερτίπι..δεν κάθομαι καθόλου λοιπόν...φορώ τα μυτερά μου σπιρούνια..βροντώ δυο και τρεις τη σκούπα μου καταγής..καίω τα ματζούνια μου ολόγυρά σου..ραντίζω'κύμινο'τη νύχτα..και γίνομαι εγώ η σαχτέκα στο διβάνι της μαυροσελίδας σου.....κλείσε τα μάτια σου..και άσε τις μελωδικές σταγόνες της βροχούλας να σε νανουρίζουν όλη νύχτα..το πρωί η ηλιαχτίδα σου θα'ναι εκεί..γιατί ο ήλιος πάει στα λουλούδια..καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πηνελόπη μου

    μολονότι πράγματι η θεολογική μου παιδεία και συνείδηση δεν συνάδει με τις πρακτικές που τόσο γλαφυρά μου περιγράφεις και, παρ' ότι δεν καταλαβαίνω και πολλά από τις μαντζουνο-μαγκανείες σου, εν τούτοις αναγνωρίζω στα γραφόμενά σου καλές προθέσεις και επειδή, όπως λέμε κι εμείς οι χριστιανοί, κάθε πράξη αξιολογείται ως καλή αν έχει ως κίνητρό της την Αγάπη, οφείλω να σ' ευχαριστήσω (αν μη τι άλλο..) για την φιλότιμη προσπάθειά σου να ημερώσεις την (ταραγμένη είναι αλήθεια τις τελευταίες ημέρες) ψυχούλα μου..

    Καλώς όρισες, λοιπόν, και καλή σου νύχτα..

    Υ.Γ.: Παρ' όλα αυτά, εγώ ακόμη δεν έχω καταφέρει να ανεβάσω τα πολυπόθητα βιντεάκια μου.. Μήπως θα 'πρεπε να κάνετε μία κοινοπραξία με τον Μάγο και την Γουίκα (τους έταιρους αριστούχους της τέχνης της Μαγείας στην Στιχο-Μυθία) υπέρ της μαυροσελίδας μας..;

    Τι λέω..-Θε μου σχώρα με.. Είναι που αργεί κι αυτός ο παπα-Χαράλαμπος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τωρα το καταλαβα θελεις τα μαγικα μου
    για να δουλεψει το πι σι να δεις τα σχολια μου...χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξορκισμος χρειαζεται βρε...
    αλλα μονο με περιορισμενη δραση και Ισχυ..

    ΜΗΝ βγει το τρισάγιο έξω από το χωρο του γνησιου Θεολόγου γιατι εμεις που ασπαζόμαστε μαγικες Δυναμεις Ερωτοπροέκτασης θα χασουμε τα όσα με τοσο κοπο κατακτησαμε..


    Σαν γνησια Τσιγγανα οφειλω να καταθεσω την υπονοια που δικαιολογεί την αλυσιδωτη δυσιδαιμονία που παρουσιαζεται εντος του παρον ιστιολογίου...

    Μαλλον σε ματιασανε Τζανουμ..
    καποιο κοριτσακι που νταλκαδιάστηκε με σενα, ορκιστηκε πως ΑΝ δε στρεψεις το βλεμμα σου πανω της θα σου αφησει καταρα να στραβωνει ότι πιανεις...

    ωχ....ωχ...ωχ αμαν αμαν...
    Προσεχε τι πιανειειειειειςςςς!!!!


    φιλι..... λυτρωτικο...
    ΕΓΩ Τζανουμ με το μερος σου είμαι.....

    σκεψου τα μπαχαρια συναισθηματων που σε κερασα με το πρωτο μας ανταμωμα...

    {ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ... λες εκει να ήταν κρυμμενο το μαγικό ερωτικό φιλτρο?...
    ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.. λες εγω να εκανα το κακο???...
    εξόρισέ με... ειδες?... και δε με καταδικασες... επρεπε... ήταν η ευκαιρία σου!!!..
    να τωρα....... καταδικαστηκες εσυ σε απώλεια δεδομενων....
    αχχχχχ.....
    δε χανονται οι ευκαιρίες, ματια μου...
    Να τις αρπαζεις...}

    Δωρεαν συμβουλες από καρδιας από την Τσιγγανα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάγε μου φέρε βότανα, κάνε λευκή Μαγεία
    μήπως και δούμε videoclip 'δω στην Στιχο-Μυθία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάκια μου

    αν είναι αυτό που λες, τότε άσχημα τα μαντάτα για την Στιχο-Μυθία.. Ούτε εξορκισμός δεν μας σώζει.. γιατί το βλέμμα μου είναι σκλαβωμένο.. και μαθημένο μόνο εκεί να κοιτάει..

    Γιατί όπως θα 'λεγε κι ο Μάγος..

    Μία φορά αν μαγευτείς
    δεύτερη δεν σε πιάνει
    γιατί έχεις βρει μια και καλή
    μες στη ζωή λιμάνι..

    Φιλί ανταποδοτικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή