Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Θέλω να σε δω μια μέρα

Στίχοι εκτάκτου ανάγκης...



Θέλω να σε δω μια μέρα
δεν αντέχω μακριά σου
στέρηση έχω πάθει φως μου
θέλω τώρα τα φιλιά σου

Φτάνει πια αυτή η τιμωρία
δως μου λίγη σημασία..
Θέλω να σε δω μια μέρα
μα η καρδιά σου είναι κρύα

Έλα τώρα, σου λέω έλα εδώ
το κορμί μου απόψε φλόγες βγάζει
η καρδιά μου στ’ αλήθεια πάει να σπάσει
δεν την βγάζω αν δεν σε δω

Σου ζητάω πίσω να έρθεις
κι αν έφταιξα εγώ..
Μακριά σου δεν παίζει ν’ αντέξω δεν μπορώ..
μα έστω λίγο αν με θέλεις
μην κάθεσαι λεπτό
άσε τώρα τα πείσματα κι έλα..

Έλα..
Θέλω να σε δω μια μέρα
γιάτρεψέ μου αυτό το τραύμα
μόνο εσύ μπορείς μωρό μου
κάνε απόψε αυτό το θαύμα..
Έλα μου εδώ, έλα τώρα
που δεν ξέρω τι να κάνω
αχ, θέλω να σε δω μια μέρα
και μετά Θεέ μου ας πεθάνω..

Θέλω να σε δω μια μέρα
δεν αντέχω σου λέω φτάνει
άλλο πια δεν την παλεύω
λες και μάγια μου ‘χεις..
όλα τα φιλιά μου καρδούλα μου για σένα,
σου τα έχω φυλαγμένα
θέλω να σε δω μια μέρα
γύρνα πίσω έλα σε μένα

Γύρνα πίσω, σου λέω έλα εδώ
το κορμί μου απόψε φλόγες βγάζει
η καρδιά μου στ’ αλήθεια πάει να σπάσει
δεν την βγάζω αν δεν σε δω

Σου ζητάω πίσω να έρθεις
κι αν έφταιξα εγώ..
Μακριά σου δεν παίζει ν’ αντέξω δεν μπορώ..
μα έστω λίγο αν με θέλεις
μην κάθεσαι λεπτό
άσε τώρα τα πείσματα κι έλα..

Έλα..
Θέλω να σε δω μια μέρα
γιάτρεψέ μου αυτό το τραύμα
μόνο εσύ μπορείς μωρό μου
κάνε απόψε αυτό το θαύμα..
Έλα μου εδώ, έλα τώρα
που δεν ξέρω τι να κάνω
αχ, θέλω να σε δω μια μέρα
και μετά Θεέ μου ας πεθάνω..

Μιχήλ Αδάμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου