Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Ένα όμορφο αμάξι με δυο άλογα



Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Πρώτη εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Άλλες εκτελέσεις: Βωξ

Ένα όμορφο αμάξι με δυο άλογα
να μου φέρετε τα μάτια μου σαν κλείσω
τον ντουνιά με τα στραβά και τα παράλογα
καβαλάρης μια φορά να σεργιανίσω

Το ένα τ' άλογο να είναι άσπρο
όπως τα όνειρα που έκανα παιδί
το άλλο τ' άλογο να είναι μαύρο
σαν την πικρή μου την κατάμαυρη ζωή

Να χτυπώ το καμουτσίκι μου το άπονο
σαν της μοίρας μου τ' αβάσταχτα χαστούκια
και ν' ακούγεται τη νύχτα σαν παράπονο
σαν πενιά λυπητερή από μπουζούκια

Το ένα τ' άλογο να είναι άσπρο
όπως τα όνειρα που έκανα παιδί
το άλλο τ' άλογο να είναι μαύρο
σαν την πικρή μου την κατάμαυρη ζωή



Δισκογραφία:
Γρηγόρης Μπιθικώτσης - Μικροί καημοί (1975)
Βωξ - Στη θάλασσα των μυστικών (2005)

1 σχόλιο:

  1. Το τραγούδι των γενεών..

    Το αγαπημένο άσμα της πρώτης μας ηλικίας..

    Σαν σήμερα το θυμάμαι.. Το αγαπούσα (στην πρώτη του εκτέλεση) όταν ήμουν έξι χρονών..

    Και σήμερα το γουστάρουν (στη δεύτεη εκτέλεση) τα παιδιά μου..

    Τυχαίο; Δε νομίζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή