Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Πέτρινες συγνώμες



Ήθελα απόψε να σου πω μια καλησπέρα
κι ας με παράτησες στον κόσμο σου πιο πέρα
σε κατηφόρα να κυλίσω με νεκρά

Εγώ δεν πήρα να μιλήσω στον αέρα
και μη το κλείνεις είμαι μόνος εδώ πέρα
σ’ ένα χαντάκι στο δικό σου πουθενά

Ρεφραίν
Παραείναι τραβηγμένο
στην κατάσταση που μένω
να μην έρθεις να με δεις
Παραείναι τραβηγμένο
να μ’ αφήνεις να πεθαίνω
πως αντέχεις, πως μπορείς.

Ήθελα απόψε να σου πω πως μου’ χεις λείψει
ίσως περίμενες να έχω καταλήξει
σε κάποια αλάνα για ανακύκλωση καρδιάς

Ποιος να κατέβει και από πού να με κρατήσει
σε ποιο σημείο του κενού σου να πατήσει
πονάνε οι πέτρινες συγνώμες που πετάς

Γιώργος Κουκάς

1 σχόλιο:

  1. εχεις καταπληκτικο στιχο Γιωργο μου,αμεσος και προφορικος οπως οφειλει να ειναι το τραγουδι.Κι εσυ γραφεις τραγουδια,αγορι μου μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή