Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Η πόλις


http://www.youtube.com/watch?v=ovGUYwlFvAU
απαγγελια της Κ,Καραμπετη,μελοποιηση του Δ.Μουτση,ερμηνεια με τις φωνες της Α.Πρωτοφαλτη και του Χ.Λεττονου,απο το αλμπουμ ''ΤΕΤΡΑΛΟΓΙΑ''και το αφιερωμα του λογοτεχνικου περιοδικου ''ΟΔΟΣ ΠΑΝΟΣ'' στον Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ


Στίχοι: Κωνσταντίνος Καβάφης
Μουσική: Δήμος Μούτσης
Πρώτη εκτέλεση: Άλκηστις Πρωτοψάλτη

Είπες, θα πάγω σ΄άλλη γη, θα πάγω σ΄άλλη θάλασσα
μια πόλις άλλη θα βρεθεί, καλύτερη απ' αυτή
Είπες, κάθε προσπάθειά μου, μια καταδίκη είναι γραφτή
κι είν΄η καρδιά μου, σαν νεκρός θαμμένη
είπες, ο νους μου ως πότε μες στο σπαραγμό αυτόν θα μένει
όπου το μάτι μου γυρίσω, όπου κι αν δω
ερείπια μαύρα της ζωής μου βλέπω εδώ
που τόσα χρόνια πέρασα και ρήμαξα και χάλασα

Καινούριους τόπους δεν θα βρεις, δεν θά΄βρεις άλλες θάλασσες
η πόλις θα σ΄ακολουθεί, στους δρόμους θα γυρνάς τους ίδιους
και στες γειτονιές τες ίδιες θα γερνάς
και μες στα ίδια σπίτια αυτά θ΄ασπρίζεις
πάντα στην πόλη αυτή θα φτάνεις, για τ΄αλλού μην ελπίζεις
Δεν έχει πλοίο για σε, δεν έχει οδό
έτσι που την ζωή σου ρήμαξες εδώ
στην κόχη τούτη τη μικρή
σ΄όλη τη γη τη χάλασες

Δισκογραφία:
Τετραλογία - 1975
Πάει η αγάπη μου - 1986
Άλκηστις Πρωτοψάλτη - Οι μεγαλύτερες επιτυχίες της - 2002




ΛΑΜΠΕΤΗ & ΧΟΡΝ ΑΠΑΓΓΕΛΟΥΝ - Η ΠΟΛΙΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου