Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

SOS!To Mail μου έπεσε θύμα Hacking!

Eπειδή κάποιοι κατάφεραν να υποκλέψουν τον Κωδικό μου στο Hotmail και πια to mail μου δεν βρίσκεται στα δικά μου χέρια, σας παρακαλώ εαν σας έρθει οποιοδήποτε μήνυμα από αυτό ΝΑ ΤΟ ΑΓΝΟΗΣΕΤΕ, διότι είναι SPAM..! Δεν είναι κάτι επικύνδινο, απλά το περιεχόμενό του είναι απολύτως ανακριβές.. Επίσης ευνόητο είναι ότι δεν μπορείτε να μου στέλνετε mails στην διεύθυνση που είχατε..

Η καινούρια μου (και ασφαλής) Διεύθυνση είναι:
ggrilis@yahoo.gr

Ιδιαίτερα παρακαλώ όσους μου έχουν στείλει κάποιο στίχο τους και γενικότερα βρισκότανε στη λίστα των επαφών μου να κάνουν τον κόπο να μου γράψουν στο νέο μου mail γιατί έχω χάσει όλες τις Διευθύνσεις..

Ας μην υπάρχει καμμία ανησυχία, γιατί τους στίχους σας τους έχω αποθηκευμένους και δεν έχουν χαθεί.. Το μόνο δυσάρεστο είναι ότι έχασα τις Διευθύνσεις των αγαπημένων μου στιχουργών.. Αλλά αυτό (με την βοήθειά σας) διορθώνεται..

Ευχαριστώ για την κατανόηση..

2 σχόλια:

  1. Δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας.. Το μόνο άσχημο είναι ότι δυστυχώς έχασα όλες τις Διευθύνσεις των Επαφών μου και τώρα πρέπει να τις ξαναβρώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή