Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Yes I Do

Ίσως το καλύτερο τραγούδι του Exit.


http://www.youtube.com/watch?v=Ub75VHKJmYM&feature=related


Yes I do
Lyrics: Monika

27 of December is arrived and i think its Saturday.
Greece is turning into white and it ‘s cold.
We don’t really care.
I keep thinking of the way that we were met
Feels like it’s a fairy tale
You’re the princess the most beautiful I ‘ve seen
I am just a prince

I can make you play
I can make you smile
I can make you safe in my foolish arms
You ‘re my sweetest kiss
You ‘re my immortality
You ‘re my pretty world spins inside my little mind little mind

Now we ‘re kissing and we ‘re saying to each other
Just a little I do
But the thing is what we really want
It cannot be said
And I promise I will never let that death
Take you from me anyway
Ill throw us stars, stars. Stars
To wish well never die

You ‘re my brightest sun
You ‘re my crystal sea
You ‘re my loudest rhythm
Beats inside my heart
I will make you laugh
I will make you fly to the shinny skies where
Where we'll live in happiness.

CD: Monika - Exit (12.05.2010)




Monika "Yes I Do" Likavitos 16/06/10
http://www.youtube.com/watch?v=oGg8QKeTsRw&feature=related


Η εικοστή εβδόμη του Δεκέμβρη έχει φτάσει
και νομίζω είναι Σάββατο
Η Ελλάδα ντύθηκε στα λευκά κι έχει κρύο
Δεν μας πολυνοιάζει..
Σκέφτομαι συνέχεια τον τρόπο που συναντηθήκαμε
Μοιάζει με παραμύθι
Είσαι η Πριγκίπισσα – η πιο όμορφη που έχω δει
Είμαι απλά ένας Πρίγκιπας

Μπορώ να σε κάνω να παίξεις
Μπορώ να σε κάνω να χαμογελάσεις
Μπορώ να σε κάνω να νιώσεις σιγουριά
Στην ανόητη αγκαλιά μου..
Είσαι το πιο γλυκό μου φιλί
Είσαι η Αθανασία μου
Είσαι ο όμορφος κόσμος μου
που στριφογυρνάει μέσα στο μικρό μου μυαλό
στο μικρό μου μυαλό..

Τώρα φιλιόμαστε και λέμε μεταξύ μας
Απλά ένα μικρό ναι..
Στην πραγματικότητα όμως αυτό που θέλουμε
Δεν μπορεί να ειπωθεί
Και υπόσχομαι δεν θ’ αφήσω αυτόν τον θάνατο
Να σε πάρει από μένα με κανένα τρόπο..
Θα ρίξω αστέρια σε μας
Για να ευχηθώ.. να μην πεθάνουμε ποτέ..

Είσαι ο πιο λαμπρός μου ήλιος
Είσαι η κρυστάλλινη μου θάλασσα
Είσαι ο πιο δυνατός μου ρυθμός
Που χτυπάει μες στην καρδιά μου..
Θα σε κάνω να γελάσεις
Θα σε κάνω να πετάξεις
Στους πιο φωτεινούς ουρανούς
Που θα ζούμε ευτυχισμένοι..


Η μετάφραση των lyrics ανήκει στην Στιχο-Μυθία..

Η αναδημοσίευση επιτρέπεται εφ' όσον αναφέρεται η πηγή..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου