Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΑΙΜΟΡΡΑΓΕΙ


Κάποια νύχτα το φεγγάρι αιμορραγεί...




Στίχοι: Λευκή Συμφωνία
Μουσική: Λευκή Συμφωνία
Πρώτη εκτέλεση: Λευκή Συμφωνία

Εκείνη χαμογελά ξανά καθώς
περνάει στην άλλη πλευρά
Από τα μάτια μου στα μάτια της
λάμπει εκείνο το παράξενο φως

εκείνο το γλυκό παράξενο φως

κάποια νύχτα το φεγγάρι αιμορραγεί

Ο άνεμος ήταν τόσο δυνατός
πήρε μακριά τα λόγια που είπε

Ο άνεμος ήταν τόσο δυνατός
πήρε μακριά τα όνειρα μου


Εκείνη χαμογελά ξανά
και παραδίνεται χωρίς όρους στο χρόνο
Κι εγώ ξέρω πως ποτέ ξανά
Δεν θα της μιλήσω με τον ίδιο τρόπο

Δεν θα της μιλήσω με τον ίδιο τρόπο

Κάποια νύχτα το φεγγάρι αιμορραγεί
Κι ο άνεμος ήταν τόσο δυνατός
Πήρε μακριά τα λόγια που είπε

Ο άνεμος ήταν τόσο δυνατός
Πήρε μακριά τα όνειρα μου

Εκείνη πάντα θα χαμογελά
όταν θα την φέρνω στο μυαλό μου
Και όλα θα είναι όπως τη φορά
Εκείνη την φορά στην άκρη του δρόμου

Εκείνη τη φορά στην άκρη του δρόμου

Όλες τις νύχτες το φεγγάρι αιμορραγεί
Κι ο άνεμος ήταν τόσο δυνατός
πήρε μακριά τα λόγια που είπε

Ο άνεμος ήταν τόσο δυνατός
Πήρε μακριά τα όνειρα μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου