Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Μες την αγάπη μας



Ποίηση: Τάσου Λειβαδίτη
Μουσική: Γιώργος Τσαγκάρης
Ερμηνεία: Β. Παπακωνσταντίνου

Ναι αγαπημένη μου ναι
πολύ πριν να σε συναντήσω
σε περίμενα. Μες την αγάπη μας,
μες την αγάπη μας είναι ένα δροσερό κλωνάρι
ένα σπουργίτι - ένα σπουργίτι
μια φυσαρμόνικα - μια φυσαρμόνικα.

Κι όταν βρεθήκαμε για πρώτη φορά θυμάσαι
μου άπλωσες τα χέρια σου τόσο τρυφερά
σαν να με γνώριζες από χρόνια.
Μες την αγάπη μας, μες την αγάπη μας
είναι ένα δροσερό κλωνάρι,
ένα σπουργίτι -ένα σπουργίτι
μια φυσαρμόνικα - μια φυσαρμόνικα.

Ναι είχες ζήσει πολύ μέσα στα όνειρα μου,
αγαπημένη μου, αγαπημένη μου.
Μες την αγάπη μας, μες την αγάπη μας
είναι ένα δροσερό κλωνάρι
ένα σπουργίτι -ένα σπουργίτι
μια φυσαρμόνικα - μια φυσαρμόνικα.



Δισκογραφία:
Φυσάει - 1993

1 σχόλιο:

  1. "ναι αγαπημένε μου,ναι...πολύ πριν να σε συναντήσω σε περίμενα...και τώρα που σε συνάντησα πάλι σε περιμένω-καθώς κάποιες ζηλόφθονες νυχτιές σε κρατούν μακριά μου-και αν δεν με συναντήσεις ποτέ ξανά..εγώ πάντα θα σε περιμένω...κι ας μου λες πως φεύγεις και να μην σε περιμένω..έτσι αποφάσισαν πριν από μένα και ερήμην μου οι νονοί μου..γιατί μέσα στην αγάπη μας ζουνε τα όνειρά μου-τα αιθεροποίητα παιδιά μου-και τις νύχτες ζητούν τον πατέρα τους,αγάπη μου,τον κόσμο τους να κάνει παραμύθι..και την ημέρα κλαίουν..καθώς μισά τα χέρια μου με δίχως τα δικά σου..και δεν μπορώ να τα αγκαλιάσω..δεν μπορώ να τα σκεπάσω-μ'ακούς;-και πεισματικά σε περιμένουν..να τους πεις πως τ'αγαπάς για να πάψουν να κρυώνουν..γιατί μέσα στην αγάπη μας ζούνε τα όνειρά μου-τα αιθεροποίητα παιδιά μου."

    ΑπάντησηΔιαγραφή