Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Ο ύμνος των καλών κριτών



Στίχοι - Μουσική: Νίος Μουτάφης
Ερμηνεία: Νίκος Μουτάφης
Επιμέλεια video: Νίκος Μουτάφης

Οι στιχουργοί λένε πως είμαι μουσικός
Κι οι μουσική στίχους καλύτερα πως γράφω
Στα δυο μου τα παπούτσια ευτυχώς
Την γνώμη τους με Bic στυλό την γράφω

Θα κάνω το δικό μου
Πιστός στον εαυτό μου
Θα γράφω και θα παίζω
Τραγούδια στη σειρά
Δεν παίζει ούτε μία
Ν’ αλλάξω εγώ πορεία
Ο Μπαχ κι ο Τσικ Κορία
Γεννιούνται μια φορά

Οι μουσικοί λένε ν’ αφήσω το κλαβιέ
Οι στιχουργοί λένε ‘παράτα το μολύβι’
Στα δυο μου τα παπούτσια τα σινιέ
Την γνώμη τους την έχω γράψει ήδη..

Θα κάνω το δικό μου
Πιστός στον εαυτό μου
Θα γράφω και θα παίζω
Τραγούδια στη σειρά
Η ρότα μου διαβήτης
Κι ας γίνω ένας αλήτης
Ο Γκάτσος κι ο Ελύτης
Γεννιούνται μια φορά


Μουτάφης Νίκος

3 σχόλια:

  1. Υπέροχο Γιώργο. Δεν το ήξερα. Ωραιότατοι στίχοι. Δυνατοί και καθαροί. Την μουσική δυστυχώς δεν μπορώ να την ακούσω έχουν πρόβλημα τα ηχεία μου.
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xριστόφορε

    ξέρουμε πως είσαι δίπλα μας και χαιρόμαστε διπλά κάθε φορά ανακαλύπτεις εδώ κάτι όμορφο.. :))

    Κάνε κάτι με την συνέχεια στο ''104''.. Η αγωνία μας έχει κορυφωθεί..

    Μιλώ για το διήγημα μυστηρίου που ανεβάζει σε συνέχειες ο Χριστόφορος στο blog του, την Άγνωστη Διάσταση..Όσοι φίλοι δεν το έχετε ακόμη επισκεφτεί, σπεύστε.. Θα σας συνεπάρει - το μόνο βέβαιο..

    Η Διεύθυνσή του είναι:
    http://4diastasi.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι πιο φανατικοί και προσεκτικοί αναγνώστες της Στιχο-Μυθίας, ξέρουν πως ο Νίκος Μουτάφης είναι ένας ξεχωριστός νέος στιχουργός, από αυτούς που διαθέτουν ένα σπάνιο, για στιχουργό, ταλέντο: το χιούμορ.. :))

    Τώρα ήρθε η ώρα να τον ανακαλύψουμε και ως χαρισματικό μουσικό, αφού ο Ύμνος του είναι ολοκληρωτικά ερμηνευμένος από τον ίδιο και το σύνθι του..!

    Δεν μπορώ μάλιστα να συγκρατηθώ και να μην πω πως έχει μελοποιήσει (τόσο όμορφα..) κι ένα δικό μου στιχάκι και είναι στην τελική φάση των ηχογραφήσεων για να μπορέσουμε να το μοιραστούμε όλοι μαζί..

    Nick, we 're waiting..

    ΑπάντησηΔιαγραφή