Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Το κανονάκι



Ζήτησα απ’ τις εκκλησιές
Τις δαντέλες τις χρυσές
Πένα, ήχος και πατίνα
Καστανή μου, Διαμαντίνα

Έλα απόψε στο περβόλι
Να σου τάξω το βελόνι
Που ‘χα φέρει από τα ξένα
Μυστικά μόνο για σένα

Να το πάρεις να κεντήσεις
Όνειρα και αναμνήσεις
Απλωμένα στο πανί
Τέχνης λαϊκής πνοή

Ρεφραίν
«Είχα ένα μικρό μεράκι
Που το λέγαν κανονάκι
Να το παίζω να θυμάμαι
Μες τους ήχους να κοιμάμαι
Γύρε πλάι μου μην κλαις
Τα παλιά γράφουν το χθες
Κι ο,τι μέσα μας θυμίζουν
Μας πλουτίζουν μας γεμίζουν»



Και θα βάλω και κρασί
Μες σε κούπα πλουμιστή
Να το πίνεις να μεθάς
Τα φιλιά σου να σκορπάς

Τα μαλλάκια να τινάζεις
Στο ρυθμό μου να στενάζεις
Να ‘βρεις όνειρα καινούρια
και του κόσμου τα καλούδια.

Ξάπλωσε κι εσύ με μένα
Διώξτα τα όνειρα τα ξένα
Και μαζί μου τώρα γύρνα
Τις σελίδες και ξεκίνα.


Ρεφραίν
«Είχα ένα μικρό μεράκι
Που το λέγαν κανονάκι
Να το παίζω να θυμάμαι
Μες τους ήχους να κοιμάμαι
Γύρε πλάι μου μην κλαις
Τα παλιά γράφουν το χθες
Κι ο,τι μέσα μας θυμίζουν
Μας πλουτίζουν μας γεμίζουν»


Μαριάννα Κουκουμτζή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου