Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Ο ταχυδρόμος πέθανε



Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Πρώτη εκτέλεση: Ζωή Φυτούση

Άλλες ερμηνείες:
Μαρία Ζώη
Καίτη Μπελίντα
Νίκος Ξυλούρης
Μαρινέλλα
Σαββίνα Γιαννάτου


...ήταν παιδί στα δεκαεφτά
που τώρα έχει πετάξει
ποιος θα σου φέρει αγάπη μου
το γράμμα που 'χα τάξει

και σαν πουλί που πέταξε
η πικραμένη του ζωή,
πέταξε πάει και τού 'φυγε
η δροσερή πνοή

Ποιος θα σου δώσει αγάπη μου
το τελευταίο φιλί μου

Ο ταχυδρόμος πέθανε στα δεκαεφτά του χρόνια
κι ήταν αυτός η αγάπη μου,
η κουρασμένη του σκιά τώρα πετά στα κλώνια,
φέρνει δροσιά στ' αηδόνια

Ποιος θα σου δείξει αγάπη μου
πού 'ναι του ονείρου ο δρόμος
αφού πεθάναμε μαζί εγώ κι ο ταχυδρόμος


Δισκογραφία

Απόψε αυτοσχεδιάζουμε (1961)
Μαρινέλλα - Ένας μύθος (1971)
Ζωή Φυτούση - Τραγούδια από τον κινηματογράφο και το θέατρο (2006)
Λένα Πλάτωνος - Το '62 του Μάνου Χατζιδάκι (1983)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου