Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Καληνύχτα



Στίχοι: Μελίνα Τανάγρη
Μουσική: Μελίνα Τανάγρη
Πρώτη εκτέλεση: Μελίνα Τανάγρη


Καληνύχτα, όπου και να'σαι
όπου πέφτεις και κοιμάσαι
σ' όποιας πόλης το καινούργιο βουητό
και ποιανού ξενοδοχείου
πάλι ζέστανες το κρύο
που φυσάει σαν αεράκι βραδινό

Μοναχός ή με παρέα
άραγε σε βρίσκει ωραία
τούτη η νύχτα που εγώ σου τραγουδώ
Καληνύχτα όπως και να'ναι
τόσο όμορφα δε θα'ναι
όπως ήτανε μεμιάς για μας τους δυο

Καληνύχτα, κι αν θυμάσαι
αν ξεχνάς, ή αν λυπάσαι
που κι απόψε δεν περάσαμε μαζί
αχ, ο χρόνος πως κυλάει,
ξετυλίγεται και πάει,
κι όπου να'ναι ότι είναι θα φανεί

Μα θυμήσου ό,τι κι αν γίνει
τα σημάδια της δε σβήνει
ιστορία που'χει γράψει σαν κι αυτή
στων ερώτων μας το πλοίο
στης αγάπης το βιβλίο
έχει αφήσει μια κουκκίδα φωτεινή

Καληνύχτα, αυτό το χάδι
θα το σβήσει το σκοτάδι
θα'βρει τρόπο να σε φτάσει μέχρι εκεί
Καληνύχτα, ξημερώνει
Καλημέρα, κι είμαι μόνη
μα η μέρα μπρος μου απλώνεται ανοιχτή...

Καληνύχτα, αυτό το χάδι
θα το σβήσει το σκοτάδι
θα'βρει τρόπο να σε φτάσει μέχρι εκεί
Καληνύχτα,... ξημερώνει
Καλημέρα, κι είμαι μόνη
μα η μέρα μπρος μου απλώνεται ανοιχτή...

Καληνύχτα....


Δισκογραφία:
Μελίνα Τανάγρη - Βυζάκια έξω, λοιπόν (1987)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου