Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Πικραμύγδαλο



Έλα ν' αλλάξουμε καρδιά μου μυρωδιές
να πιω μια στάλα μαυροδάφνη απ' τα λιτά μαλλιά σου
και λίγο πικραμύγδαλο από τ' ανείπωτά σου
κι εσύ να πάρεις θάλασσα από τ' αλάτι της πληγής μου
κακοψημένα κάστανα απ' τον Νοέμβρη της ψυχής μου...

Έλα ν' αλλάξουμε καρδιά μου διαδρομές
να πάρω όλα τα γράμματα από τ' αλφάβητό σου
να ΄μαι το άλφα, το ωμέγα κι όλος ο μέσος πηγαιμός σου
κι εσύ να είσαι η τελεία μου και τ' αποσιωπητικά μου...
να είσαι εσύ το τέλος μου κι όλα τ' απόκρυφά μου...

Έλα ν' αλλάξουμε καρδιά μου αντοχές
Να 'σαι φιλί κυνηγημένο στα μεσάνυχτά μου
και μες στο στρίφωμα να κρύβεσαι από το φόρεμά μου
κι εγώ να είμαι το ξυλάκι απ' το λιωμένο παγωτό σου
να ζω μέσα στα χέρια σου σα να 'μαι το γραφτό σου...

Έλα ν' αλλάξουμε καρδιά μου αγκαλιές
να είσαι το μπισκότο μου μαζί με τον καφέ μου
το χαλασμένο μου κουμπί απ' τον στενό κορσέ μου
κι απάνω μου ν' απλώνεσαι σαν αναιδής βροχή
και να μυρίζει όλο το σώμα μου βρεγμένο αρισμαρί...


Πηνελόπη Δεληγιάννη

4 σχόλια:

  1. Τόσο απλό και τόσο υπέροχο!!!

    Μπράβο Πηνελόπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μία Πηνελόπη, την οποία ο κάθε Οδυσσέας θα ήθελε ΔΙΚΙΑ του...

    Υπεροχο!.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα η Πηνελόπη κατά πως φαίνεται έχει βρει τον δικό της Οδυσσέα..

    Πολύ όμορφο Πηνελόπη, ευχαριστούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.divshare.com/download/13957666-26b
    Πηνελόπη, καλημέρα , καλή εβδομάδα.
    Με μια μικρή καθυστέρηση, σου αφήνω το λινκ της εκπομπής,
    Το πικραμύγδαλό σου είναι γλυκύτατο.

    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή