Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

ΟΤΑΝ ΚΟΙΜΑΣΑΙ



Πριν κοιμηθείς
εναποτίθεμαι στα χέρια σου.
Ήσυχα επαφίεμαι
στη σοφία του σώματός σου.
Πειθήνια θέτω
την ηδονή μου στην υπηρεσία σου.

Μα μόλις αποκοιμηθείς
οι ρόλοι αλλάζουν.
Τώρα, η εξουσία υπηρετεί την ηδονή.
Μπορώ να σε κοιτάω
ανήμπορο κι ανυποψίαστο σαν κοιμισμένο ζώο
χωρίς να κόβεται η ανάσα μου.
Σκέφτομαι τότε και σου δίνω
τις πιο σπουδαίες απαντήσεις μου·
και σε νικώ, ανηλεώς.

Όλη τη μέρα περιμένω να ’ρθει εκείνη η ώρα.
Να μου ανήκεις επιτέλους.
Να μη σε διεκδικούν οι φίλοι, οι συνάδελφοι,
άλλες γυναίκες, οι Άλλοι γενικώς.
Να ’σαι δικός μου.
Να ανασαίνεις, επειδή το λέω εγώ.
Και να γυρνάς πλευρό, όταν εγώ τ’ αποφασίζω.

Όταν κοιμάσαι
μπορώ και σε λατρεύω ανενόχλητη.
Να σε λατρεύω
πάει να πει, όχι να σ’ αγαπώ στον υπερθετικό,
μα όπως αγαπά κανείς το θεό του·
να σε πιστεύω.
Και να μην πρέπει να υποστώ μετά
κήρυγμα περί αθεΐας.


Μιράντα Παπαδοπούλου
Από την Ποιητική Συλλογή 'Χωρίς'
εκδ.: Ποτέ Ξανά

3 σχόλια:

  1. κυρία Μ. Παπαδοπούλου τα συγχαρητήριά μου!!!

    Γιώργο σ' ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καταπληκτικό!!!

    "εκείνη η ώρα..να μου ανήκεις επιτέλους..να μην σε διεκδικούν οι φίλοι..οι συνάδελφοι..άλλες γυναίκες..οι Άλλοι γενικώς..να'σαι δικός μου..να ανασαίνεις επειδή το λέω εγώ..και να γυρνάς πλευρό όταν εγώ το αποφασίζω.Να σε λατρεύω όπως αγαπάει κανείς τον Θεό του-να σε πιστεύω και να μην πρέπει μετά να υποστώ κήρυγμα περί αθείας..."αχ...τρομάζω με την απόλυτη τάυτιση των συναισθημάτων μου..πόσο εγωκεντρικά μπορεί να αγαπάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικό δείγμα γραφής από μία νέα Ποιήτρια κι ένα βιβλίο που δεν πωλείται, αλλά γυρίζει από χέρι σε χέρι - όπως όλες οι ομορφιές που σέβονται τον εαυτό τους.. Θα μας απασχολήσει κι άλλες φορές στο μέλλον - το μόνο βέβαιο..


    @ Λύχνε μου

    ειδικά το δικό σου μπράβο σε θέματα ποίησης έχει ειδικό, ιδιαίτερο βάρος..



    @ Ανώνυμη Φίλη

    Μία τέτοια προσέγγιση (ερωτική - λατρευτική) προς το Θείο δεν μπορεί παρά να με βρίσκει σύμφωνο.. Δεν ξέρω αν αυτό είναι εγωκεντρισμός ή μία μικρή κι αθόρυβη ερωτική χοάνη απ' όπου βουβά εκτοξεύεται εσωτερικά η λάβα της Αγάπης.. Μία νυχτερινή και ακατάληπτη, ιεροτελεστική θυσία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή