Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Αδελφέ μου



Στίχοι: Φίλιππος Πλιάτσικας & MC Yinka
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας
Πρώτη εκτέλεση: Φίλιππος Πλιάτσικας


Αδελφέ μου χαράχτηκες από ασθενικά καθεστώτα
είδες την ελπίδα να χάνεται στη φλόγα
εμφύλιων πολέμων οικονομικών κρίσεων
η γη σου πλέον νεκρή στα χέρια τρελών στρατηγών.
Αντί για ανθρώπους έβλεπες ανασφαλή φαντάσματα,τσαλακωμένες πόλεις και οδοφράγματα.
Ματωμένα βλέμματα κι η φυγή σου επιβάλλεται αδελφέ μου
η φυγή σου επιβάλλεται

Τι να δεις στην ομίχλη τι πατρίδα κι αυτή.
Μα το σπίτι σου,δεν είναι εκεί, είσαι πια σε άλλη γη.
Κάποτε θα γυρίσεις και θα'ναι όλα αλλιώς
Δεν θα υπάρχει φωτιά οργή και καπνός.

Πάνω σου χαραγμένο το βάπτισμα πυρός
καθώς όλα μακραίνουν και εσύ γίνεσαι αλλιώς
και σκέφτομαι τους φόβους σου και τους συναγερμούς
που'χεις τόσους περάσει αδελφέ μου.

Αντί για ανθρώπους έβλεπες ανασφαλή φαντάσματα,τσαλακωμένες πόλεις και οδοφράγματα.
Ματωμένα βλέμματα κι η φυγή σου επιβάλλεται αδελφέ μου,η φυγή σου επιβάλλεται

Όλα πήγανε στράφι, όλα πήγαν στραβά
Πόσο ακόμα ν' αντέξω, πόση ακόμα καρδιά
Μα είναι γραμμένο εκεί ψηλά στων άστρων το φως
πως κάπου υπάρχει μια γη και για μας
αδελφέ μου.

Αδελφέ μου χαράχτηκες από ασθενικά καθεστώτα
είδες την ελπίδα να χάνεται στη φλόγα εμφυλίων πολέμων
οικονομικών κρίσεων,η γη σου πλέον νεκρή
στα χέρια τρελών στρατηγών.
Αντί για ανθρώπους έβλεπες ανασφαλή φαντάσματα,τσαλακωμένες πόλεις και οδοφράγματα.
Ματωμένα βλέμματα κι η φυγή σου επιβάλλεται αδελφέ μου,η φυγή σου επιβάλλεται


Δισκογραφία:
Φίλιππος Πλιάτσικας - Μπαλαρίνες επιτρέπονται (2009)

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα φανταστικό τραγούδι με τόσες αλήθειες. Μαρέσει πολύ ο Πλιάτσικας είναι φοβερός δημιουργός αλλά το συγκεκριμένο τραγούδι δεν το ήξερα. Από σένα το έμαθα και σε ευχαριστώ.
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα περάσματα που κάνεις από το blog μου. Μπορείς να αναδημοσιεύεις ότι θέλεις χαίρομαι που σου αρέσουν κάποιες επιλογές μου. Να είσαι καλά εγώ είμαι λίγο κρυωμένη αυτές τις μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα.. Ευχαριστουμε πολύ..

    Περαστικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τις περισσότερες φορές οι αναρτήσεις σου, εκτός από την μαγεία της μουσικής, στέλνουν τα μηνύματά τους...

    και αυτό είναι που μ' αρέσει στις επιλογές σου... και γι' αυτό σε εκτιμώ διπλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ Λύχνε μου..

    Το 'πιασες το υπονούμενο.. Να 'σαι καλά.. Η εκτίμηση αμοιβαία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή