Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

The Ship Song



The Ship Song - Nick Cave & The Bad Seeds

Lyrics (by Nick Cave):

Come sail your ships around me
And burn your bridges down.
We make a little history baby
Every time you come around.
Come loose your dogs upon me
And let your hair hang down.
You are a little mystery to me
Every time you come around.

We talk about it all night long
We define our moral ground.
But when I crawl into your arms
Everything comes tumbling down.

Come sail your ships around me
And burn your bridges down.
We make a little history baby
Every time you come around.

Your face has fallen sad now
For you know the time is nigh
When I must remove your wings
And you, you must try to fly.

Come sail your ships around me
And burn your bridges down.
We make a little history baby
Every time you come around.
Come loose your dogs upon me
And let your hair hang down.
You are a little mystery to me
Every time you come around.



Μετάφραση Στιχο-Μυθίας:

Το τραγούδι του Καραβιού

Έλα, αρμένισε τα καράβια σου δίπλα μου
και κάψε τις γέφυρές σου τελείως..
Φτιάχνουμε μία μικρή Ιστορία, μωρό μου
κάθε φορά που έρχεσαι εδώ γύρω..
Έλα, λύσε τα σκυλιά σου πάνω μου
και άφησε λυτά τα μαλλιά σου..
Είσαι ένα μικρό μυστήριο για μένα
κάθε φορά που έρχεσαι εδώ γύρω..

Το συζητάμε όλη νύχτα μωρό μου
Καθορίζουμε το ηθικό μας πεδίο
Αλλά όταν σέρνεσαι στην αγκαλιά μου μωρό μου
όλα καταρρέουν μονομιάς..

Έλα, αρμένισε τα καράβια σου δίπλα μου
και κάψε τις γέφυρές σου τελείως..
Φτιάχνουμε μία μικρή Ιστορία, μωρό μου
κάθε φορά που έρχεσαι εδώ γύρω..

Στο πρόσωπό σου έπεσε η θλίψη τώρα
γιατί ξέρεις πως η πιο μεγάλη ώρα έρχεται
όταν πρέπει να μετακινήσω τα φτερά σου
κι εσύ πρέπει, ναι, πρέπει να πετάξεις..

Έλα, αρμένισε τα καράβια σου δίπλα μου
και κάψε τις γέφυρές σου τελείως..
Φτιάχνουμε μία μικρή Ιστορία, μωρό μου
κάθε φορά που έρχεσαι εδώ γύρω..
Έλα, λύσε τα σκυλιά σου πάνω μου
και άφησε λυτά τα μαλλιά σου..
Είσαι ένα μικρό μυστήριο για μένα
κάθε φορά που έρχεσαι εδώ γύρω..


Album:
Nick Cave & The Bad Seeds - The Good Son (1990)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου