Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Cancao do Mar



Cancao do Mar - Dulce Pontes

Lyrics:

Fui bailar no meu batel
Além no mar cruel
E o mar bramindo
Diz que eu fui roubar
A luz sem par
Do teu olhar tão lindo
Vem saber se o mar terá razão
Vem cá ver bailar meu coração
Se eu bailar no meu batel
Não vou ao mar cruel
E nem lhe digo aonde eu fui cantar
Sorrir, bailar, viver, sonhar...contigo


Τραγούδι της θάλασσας

Βγήκα να χορέψω με τη βάρκα μου,
έξω στην άσπλαχνη θάλασσα,
κι η θάλασσα με βρυχηθμό
λέει ότι ήρθα να κλέψω
το απαράμιλλο φως
των τόσο όμορφων ματιών σου
Έλα να μάθεις αν η θάλασσα έχει δίκιο
έλα να δεις την καρδιά μου να χορεύει
Αν χορέψω με τη βάρκα μου,
δε θα βγω στην άσπλαχνη θάλασσα
κι ούτε θα της πω που πήγα να τραγουδήσω
να χαμογελάσω, να χορέψω, να ζήσω, να ονειρευτώ... μαζί σου

Την μετάφραση την αναδημοσιεύω από το Ιστολόγιο: Ακουστά σε έχουν τα κύματα
http://chrysamas.blogspot.com/2011/02/cancao-do-mar.html

4 σχόλια:

  1. Εκπληκτικό τραγούδι Γιώργο, σ ευχαριστώ, χάρηκα που είδα τους στίχους του και την μετάφραση του !!!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Μάγδα μου

    Συμφωνώ απόλυτα.. Είναι σχεδόν κλασσικό πια..

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πεμπω σου χαιρετίσματα μ΄οσα πουλια πετουνε,
    κι αυτα τα κανουνε σκοπους και σου τα τραγουδουνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου Μαρια μου.. Άργησα να σε δω.. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή