Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

Μεγάλη Παρασκευή

Το βρήκα σήμερα το πρωί αναρτημένο στο blog 'Έτσι απλά' της Έλενας...

Έλενα σ' ευχαριστώ πολύ για την αποκάλυψη...



Βυζαντινός ύμνος της Μ. Παρασκευής από το Λίβανο.Η απόδοση στα ελληνικά έγινε από τον μέγιστο Νίκο Γκάτσο και το τραγουδάει ο Χρύσανθος...


Μάνα μου μάνα
στο δρόμο μου σπείρανε
πέτρα κι αψιθιά.
Μάνα μου μάνα
τα νιάτα μου γείρανε
κάτω απ΄τα σπαθιά.

Ουρανέ μου
στείλε μου νερό
να ποτίσω την έρημο
να φυτρώσει
λουλούδι δροσερό
στο κορμί μου τ΄αέρινο
μάνα μου μάνα
την άνοιξη φέρε μου
πάνω στο σταυρό.

Μάνα μου μάνα
ηλιόλουστη μέρα μου
πότε θα σε βρω.

Ουρανέ μου
διώχ΄τη συννεφιά
να περάσω τα σύνορα
κι ένα βράδυ
πάνω στα βουνά
να χτυπήσω τα σήμαντρα
μάνα μου μάνα
στα χέρια μου σήμερα
καίνε τα καρφιά.
Ουρανέ μου
στείλε μου νερό
να ποτίσω την έρημο
να φυτρώσει
λουλούδι δροσερό
στο κορμί μου τ΄αέρινο
μάνα μου μάνα
τον ήλιο σου φέρε μου
πάνω στο σταυρό.

http://networkedblogs.com/gXKUY

7 σχόλια:

  1. Υποκλίνομαι στην Επιλογή....

    Ο Χρύσανθος ίσως έχει φέρει περισσότερες από μία Αναστάσεις....σαν Άλλος Χριστός ευλογημένος.....

    Καλή Ανάσταση Καρδιάς.....σε Όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στιχο-Γιώργη μου,
    πώς το ΄ξερα ό,τι θα το εκτιμούσες αυτό το κομμάτι!!!

    Εύχομαι να φέρνει στην καρδιά και στην ψυχή σου κάθε φορά που τ' ακούς, ό,τι φέρνει και σε μένα!!!Μια γλυκιά μελαγχολία, ηρεμία και τη λύτρωση που ψάχνουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έξοχο σαν στίχους και μια φωνή, αυτή του Χρύσανθου, σαν κλάμα...

    μπράβο παρεάκι μου, για την ανακάλυψη και για την μεταφορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ ΛΥΧΝΕ ΚΑΙΟΜΕΝΕ

    Το μπράβο στο Πορκουπίνι για την ανακάλυψη, Βίκυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ porcupine

    Βρε είσαι σίγουρη ότι εμείς οι δυο δεν είμαστε δίδυμοι...;

    Σ' ευχαριστώ για το δώρο...

    Πολύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή