Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Έλα πάρε μου τη λύπη

Υπάρχει μία διχογνωμία όσον αφορά τον στιχουργό αυτού του τραγουδιού... Εμφανίζεται σε πολλές καταχωρήσεις να το έχει γράψει ο Νίκος Καρύδης (ο οποίος είναι ποιητής) κι αλλού ο Μιλτιάδης Καρύδης (Μουσικός). Αλλού εμφανίζεται ωε στιχουργός ο Βασίλης Καρδής. Αυτό πλησιάζει περισσότερο την αλήθεια. Στην πραγματικότητα το έγραψε ο Νίκος Γκάτσος, που στα πρώτα του χρόνια χρησιμοποιούσε τα ξευδώνυμα Β.Καρδής και Ν.Γεωργίου.

Εδώ το ακούμε από την αγαπημένη φωνή της Νένας Βενετσάνου...



Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Πρώτη εκτέλεση: Νανά Μούσχουρη
Άλλες ερμηνείες: Αλεξάνδρα // Ελένη Τσαλιγοπούλου // Νένα Βενετσάνου


Είσ' ένα περιστέρι
που πετάς στον ουρανό
πάμε να βρούμε ένα αστέρι
σ' ένα κόσμο μακρινό

Έλα να βρούμε έν' αστέρι
που πετά ψηλά στον ουρανό

Είσαι ένα καρδιοχτύπι
μου 'χεις κόψει τα φτερά
έλα πάρε μου τη λύπη
έλα δωσ' μου τη χαρά

Είσαι ένα καρδιοχτύπι
μου 'χεις κόψει τα φτερά

Τα γαρίφαλα σου μέτρα
σ' αγαπώ όσο κανείς
κάνω την καρδιά μου πέτρα
και προσμένω να φανείς

Έλα και σε περιμένω
στη γωνιά του δρόμου να φανείς

Ενδεικτική δισκογραφία:
Η Αλεξάνδρα στα λαϊκά του Μ. Χατζιδάκι - 1980
Στην εποχή του ονείρου - 1998
Best of - Σαν ψέματα - 2008

2 σχόλια:

  1. Πολύ μ'αρέσει αυτό το τραγούδι.
    Εγώ το έμαθα από την Τσαλιγοπούλου και το αγάπησα αλλά επειδή είμαι ακόμα πιο αλέγκρα λατρεύω
    αυτό.
    Μ'αρέσει όταν η μουσική καταφέρνει και ξαναγεννιέται. Όταν δε χρειάζεται να συγκρίνεται η παλιά με τη νέα εκδοχή γιατί όλες δίνουν κάτι διαφορετικό.
    Συμβαίνει στα πραγματικά όμορφα τραγούδια.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ λατρεύω αυτό !!!
    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή