Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Με το φορητό τον ουρανό μου

θάρρος θέλει στ' άγνωστο να πας...



Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Laza Ristovski
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Μητσιάς


Γράφανε παλιά νόμους κι εντολές
στην Παλιά Διαθήκη
Υποθήκη

Πρέπει να τιμάς, ψέμα να μην λες
κι ό,τι δεν σου ανήκει
Θέλει νοίκι

Χρόνια τα 'λεγε ο Θεός
κι άκουγε ο λαός
στη γη που μένει

Χρόνια τα 'λεγα κι εγώ, μέχρι να πνιγώ
Μια μέρα
Ελένη

Θέλει θάρρος ν' αγαπάς
θάρρος θέλει στ' άγνωστο να πας
Μέλι, μέλι, και κρασί
Πίστη θέλει
σαν τον Μωυσή κι εσύ

Όλα τα πουλιά
φτιάχνουνε φωλιές
Φτιάχνουν ένα σπίτι
για μαγνήτη

Χρόνια το 'φτιαχνα κι εγώ
μέχρι να πνιγώ
Μια μέρα
μια Τρίτη

Με το φορητό τον ουρανό μου
στα μισά και κάτι αυτού του δρόμου
Έχω ένα σκοπό να πω στο χρόνο
όσο σ' αγαπώ σ' ελευθερώνω

Δισκογραφία:
Στο δρόμο με τα χάλκινα - 1996

5 σχόλια:

  1. Πίστη θέλει! Τι ωραίο τραγούδι! Θυμίζει κάτι από παλιά!
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αξιολογότατος ερμηνευτής, ωραίο τραγούδι!

    γειά σου παρεάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Ότι αξίζει πονάει...
    κι είναι δύσκολο.."

    με αυτά τα λόγια σφράγισε ο Θεός το Λόγο του!

    Φιλιά γλυκιάς καληνύχτας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για ν' ανοίγουμε σιγά - σιγά τον φορητό μας ουρανό... Τώρα που όλοι οι άλλοι μοιάζουνε μ ξύλινο ταβάνι - όπως τραγουδούσε κάποτε κι ένας φίλος...

    Χαιρετώ σας και φιλώ σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι στίχοι "κι ό,τι δεν σου ανήκει
    θέλει νοίκι" είναι ακριβείς; Έτσι εμφανίζεται στο δίσκο; Γιατί το βρίσκω και ως "θέλει νίκη". Ξέρει κάποιος να μου απαντήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή