Κυριακή 22 Μαΐου 2011

Κούκλα σπασμένη

Σαν πουλιά καρφωμένα στην πλάτη...



Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Μουσική: Στάμος Σέμσης
Πρώτη εκτέλεση: Ανδριάνα Μπάμπαλη


Έχω δυο άδεια χέρια
σαν πουλιά καρφωμένα
στην πλάτη και στα δάχτυλα πάνω
τις πληγές μου μετρώ

Έχω ένα άγριο βλέμμα
έναν γύπα στο μάτι
στο μάτι που γυρίζει τον κόσμο
και βουτάει στο κενό

Με κοιτάω στον καθρέφτη
μία κούκλα σπασμένη
σπασμένη και τον τρόπο δεν ξέρω
που ξανά θα ενωθώ

Δεν έχω τι να νιώσω για ζωή
να΄ρθει μια βροχή να μου πει:κλείσε τα μάτια
Δεν έχω ποιόν να νιώσω εαυτό
να΄ρθω να σου πω: γύρνα εδώ είμαι κομμάτια

Είμαι κούκλα κλεισμένη σ΄ένα γυάλινο κόσμο
στον κόσμο κι έχω σπάσει στα δυο
στην προσπάθεια να βγω

Με κοιτάω στον καθρέφτη
πες μου κούκλα θλιμμένη
θλιμμένη από μένα τι θέλεις
πες για ν΄αγαπηθώ

Δισκογραφία:
Ο Τζον Τζον ζει - 2010

5 σχόλια:

  1. Φιλάκι και αφιέρωση....
    έτσι, γιατί μου το έφερες στο Νου..........


    Καταπίνω πνιγμένες συλλάβες ρομποτικής αμηχανίας....
    Φωλιάζω στα άδεια κουτιά των παιχνιδιών...
    Μία απουσία με κατατρέχει..

    Δεν είμαι εδω!...
    Πείτε τους ότι με πήραν οι ανασφαλείς..
    Σήμερα το πρωί με κλείσαν στην αποθήκη των ανθρώπινων παιχνιδιών....
    Μη μιλας...
    θα παριστάνω την κούκλα..
    Αψυχη..... όμορφη.... χαζή.... χιλιοονειρεμένη πως μπορεί να ζωντανέψει....
    αλλα ουσιαστικά νεκρή.....

    Κόψε μου τα μαλλια......
    χαραξέ μου το στήθος...
    Κοιτα! δεν έχω καρδιά...
    Πες ότι μου την έκλεψαν οι ανασφαλείς.....
    Μη μου την αντικαταστήσεις με τσιπάκι....
    Η καρδιά είναι παλμός..... είναι ζωή..... είναι φλέβα που χτυπάει.....
    Καταδίκασέ με στην καταρραμένη απραξία των παιχνιδιών...

    Τι δυστυχία απόψε.....
    Θελω να κουνηθω... να ζωντανεψω.. να φωνάξω.... να παίξω μόνη μου....
    Μην κατευθύνεις τα χερια μου!...
    Τον μισω αυτόν τον καταναγκασμό...
    Δε θελω άλλο...... σφράγισε το κουτί..... αλλιως θα δραπετεύσω....
    Θα βρω τη δύναμη..

    Απόψε το φεγγαρι είναι γεμάτο...
    Απόψε οι καταρραμένοι έχουν συναντηση..
    Απόψε η φύση γεμίζει από πυχτή αμαρτία..
    Εκει θα χωθω...
    Απόψε θα σπασω τα δεσμα...
    Θα ζωντανέψω....
    Θα γινω ανυπάκουη.....
    Μια κούκλα μεσα στα χερια σου που ανήκει στον εαυτό της.....
    Χαλασέ με.... σπάσε με..... βγαλε μου τις μπαταρίες από την πλάτη μου......

    αλλιως.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είναι ένα τραγούδι που ακούω για πρώτη φορά.
    έχει πολύ όμορφους στίχους, φωνή ιδιαίτερη, τέλειο clip. ελπίζω να μην σ’ ενοχλήσει να το βάλω στο Φυσάει Κόκκινος Βοριάς

    αγαπημένε συνοδοιπόρε σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάκια μου

    κι εσύ με πήγες σ' εναν παλιότερό μου εαυτό...

    http://stixo-mythia.blogspot.com/2010/07/blog-post_7587.html

    Να ανταλάσσουμε εμπειρίες, παιχνίδια κι εαυτούς...

    Να το νόημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βίκυ μου

    Όλη η τιμή δική μου...

    Και πρώτα - πρώτα αυτή..:

    Να συνυπάρχουμε μες στο κοινό μας ταξίδι...

    Φιλιά χωρίς αντίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή