Κυριακή 1 Μαΐου 2011

We come one


Faithless - We Come One by sweetstufff
We come one - Faithless

Lyrics:

All the subtle flavours of my life
have become bitter seeds
and poisoned leaves
without you

You represent what's true
I drain the colour from the sky
And turn blue
without you

These arms lack a purpose
Flapping like a humming-bird
I'm nervous 'cause
I'm the left eye
you're the right

Would it not be madness to fight
We come 1

In you the song which rights my wrongs
In you the fullness of living
The power to begin again
From right now,In you

We come 1

I'm unafraid
never never scared
Worries washed
pressed and aired
I am the left eye
you're the right
Would it not be madness to fight

We come 1


Μετάφραση Στιχο-Μυθίας:

Γινόμαστε ένα…

Όλες οι λεπτές γεύσεις της ζωής μου
έχουν γίνει πικροί σπόροι
και δηλητηριασμένα φύλλα
χωρίς εσένα…

Εσύ αντιπροσωπεύεις το αληθινό...
Αποστραγγίζω το χρώμα από τον ουρανό
και γίνεται μελαγχολικό μπλε
χωρίς εσένα…

Αυτά τα χέρια στερούνται έναν σκοπό
φτερουγίζουν σαν χαμοπούλι…
Είμαι νευρικός γιατί
είμαι το αριστερό μάτι
εσύ είσαι το δεξί…

Δεν θα ήταν τρέλα να μαλώσουμε;
Γινόμαστε ένα…

Σε σένα το τραγούδι που επανορθώνει τα λάθη μου…
Σε σένα η πληρότητα της ζωής…
Η δύναμη να ξεκινήσω απ’ την αρχή ξανά…
Από τώρα ακριβώς, σε σένα…
Γινόμαστε ένα…

Είμαι άφοβος…
Ποτέ, μα ποτέ, δεν τρομάζω…
Οι στενοχώριες ξεπλύθηκαν
συμπιέστηκαν και εξανεμίστηκαν…
Είμαι το αριστερό μάτι
εσύ είσαι το δεξί

Δεν θα ήταν τρέλα να μαλώσουμε;
Γινόμαστε ένα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου