Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Μου 'ταξες ταξίδι θα με πας...

Από τα Αθάνατα...!



Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Δήμητρα Γαλάνη


Να 'ξερα των άστρων το σκοπό
να σ' τον λέω, να σε νανουρίζω.
Να 'μουνα θεός να σου το πω:
"Πάρ' τον Γαλαξία, σ' τον χαρίζω".
Πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ.

Μου 'ταξες ταξίδι να με πας
όσο μακριά ο κόσμος φτάνει.
Πού αλλού, καρδιά μου, να με πας;
Πήγα στον παράδεισο και φτάνει.
Πόσο μ' αγαπάς, πόσο μ' αγαπάς.

Μάλαμα στα τζάμια το νερό
κι ούτε μια σταγόνα δεν ορίζω.
Όλο μου το βιος, ό,τι φορώ
η ψυχούλα μου και σ' τη χαρίζω.
Πόσο σ' αγαπώ, πόσο σ' αγαπώ.


Δισκογραφία:
Χάνομαι γιατί ρεμβάζω - 1985

3 σχόλια:

  1. έξοχο τραγούδι αγάπης. και η φωνή της Γαλάνη το κάνει εξοχότερο!

    καλό ξημέρωμα Γιώργο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπέροχη η Γαλανη...

    καλή σου μέρα Γιώργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εμένα είναι από τα πολύ αγαπημένα μου!!!

    Συμφωνώ με τα σχόλιά σας για την Γαλάνη...

    Καλησπέρα αγαπημένοι μου φίλοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή