Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Πιάνω φωτιά

Έτοιμος είμαι....



Στίχοι: Γιώργος Παρώδης
Μουσική: Γιώργος Παπαποστόλου
Πρώτη εκτέλεση: Μπλε


Το εβδομήντα είδα φως
άρχισε ο χρόνος να' ναι εχθρός μου
γύρω στο ογδόντα μουσική
ένας χορός μεσ' τη ψυχή
Το ενενήντα στις αρχές
είπα θα αλλάξω αυτό το κόσμο
δυο χιλιάδες τώρα να
χρόνια γυμνά, χρόνια γυμνά

Πιάνω φωτιά, πιάνω φωτιά

Μεταμορφώνομαι αργά
γίνομαι ό,τι εγώ φοβόμουν
ταιριάζω πάντα και παντού
σαν το γαλάζιο τ' ουρανού
δεκαετίες μου μικρές
τσαλακωμένες ψευδαισθήσεις
νόμιζα ήμουν για πολλά
χρόνια γυμνά, χρόνια γυμνά

Πιάνω φωτιά, πιάνω φωτιά

Κοίτα έχω αλλάξει βλέμμα και μυαλό
τ' όνειρο μου έχει στυλ και αριθμό
πώς να σ' αγαπήσω, πώς να μείνω εδώ
αφού ούτε εμένα πια δεν αγαπώ

Πιάνω φωτιά, πιάνω φωτιά
Πιάνω φωτιά, πιάνω φωτιά

Δισκογραφία
Στα μαύρα έχω ντυθεί - 2002

2 σχόλια: