Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Εικόνα μαγική

Από την τελευταία επίσκεψη του Μάγου στην Στιχο-Μυθία...


Είσαι η θεια Νέμεσις
Που μου δώσε το νάμα
Ονειρεμένη ύπαρξη
Και έγινε το θαύμα….

Είσαι μια όαση δροσιάς
Στη μαύρη ερημιά μου
Πριγκίπισσα των αστεριών
Αφέντρα και κυρα μου…

Δεν είσαι αντικατοπτρισμός
Που ο λογισμός δεν φτάνει
Είσαι ο άγγελος στη γη
Απάνεμο λιμάνι…

Αν ήσουν Όνειρο εσύ
Ποτέ να μην ξυπνήσω
Μα είσαι πλάσμα αληθινό
Που θέλω να το ζήσω…

Δεν είσαι Όνειρο εσύ
Ούτε ποτάμι ούτε θάλασσα
Είσαι εικόνα μαγική
Που εγώ ποτέ μου δεν τη χάλασα…

Θα την κρατώ σαν θησαυρό
Σαν ένα ωραίο παραμύθι
Που ανέσυρα από τα παλιά
Στης μοναξιάς τώρα τη λήθη…

Ο Μάγος
http://nikitassoul.blogspot.com/

2 σχόλια:

  1. Καλημερα!!

    Ανοιξη και φθινόπωρο χειμώνα καλοκαίρι όλες του χρόνου τσ' εποχές είσαι του νου μου ταίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Μαρία μου, με τις εκπληκτικές σου μαντινάδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή