Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ...


Το βλέμμα που με άλλους το μοιράζομαι να βλέπω και να ζήσω το χρειάζομαι... Grande λαϊκός στίχος! Από έναν maitre του είδους... Τον Γιώργο Κουκά...



Τα μάτια σου μισά φεγγάρια μοιάζουνε
παλλοίριες γεμίζουνε κι αδειάζουνε
τα μάτια σου κι απόψε με κοιτάξανε
ξημέρωσε και πάνω μου χαράξανε

Το βλέμμα σου σε μιά γωνιά με κάθησε
μου γέλασε, μου μίλησε, μου δάκρυσε
το βλέμμα που με άλλους το μοιράζομαι
να βλέπω και να ζήσω το χρειάζομαι

Τα μάτια σου με βάλανε, με κλείσανε
να τρέχω με το δάκρυ σου μ αφήσανε
με είδανε τα μάτια σου και κόπηκα
αγκάλιασα το βλέμμα σου και σώθηκα.

Κουκάς Γιώργος
http://stixoigiorgoukouka.blogspot.com/

4 σχόλια:

  1. μπράβο γιώργο κουκά!!!!!!
    Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχεις δίκιο Γιώργο για το Grande και για το Maitre.
    Πράγματι ο Κουκάς είναι και τα δύο με όλη τη σημασία των λέξεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιώργο, είμαι fun σου και το ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΟΥΚΑΣ: ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή