Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Μικρή μου μάγισσα

Πάνος Μουζουράκης... Άπαιχτος!



Στίχοι – Μουσική: Πάνος Μουζουράκης
Ερμηνεία: Πάνος Μουζουράκης

Μόνο μη με ρωτάς
Τι σημαίνει έρωτας
Και τι να είναι η αγάπη
Μελέτησες τον έρωτα
Τα βράδια τα ξενέρωτα
Και νόμιζες πως έκανες κάτι

Αρχίζει με αργούς ρυθμούς
Κι εσύ τυφλά τον υπακούς
Σίγα σιγά να στη δίνει
Μα άκουσε προσεκτικά
Δεν υποκύπτει σε δεσμά
Αν τον σκλαβώσεις
Σε αφήνει, σε αφήνει, σε αφήνει…

Κι αν δε μπορώ…
Κι αν δε μπορώ να σε πείσω να μείνεις
Πες μου, τι μου δίνεις;
Να φύγω πρώτος εγώ;

Του έρωτα η αίσθηση
Ναυτία και παραίσθηση
Μα δεν την κάνω τράμπα
Μια λέξη μονάχα αρκεί
Και παραδίνομαι εκεί
Ελεύθερα και τσάμπα

Γι’ αυτό μικρή μου μάγισσα
Τη λεωφόρο βάδισα
Που οδηγεί προς τη σελήνη
Κι άμα σε βρω στο δρόμο μου
Δεν ξόδεψα τον χρόνο μου
Πάμε μαζί κι ό,τι γίνει, ό,τι γίνει, ό,τι γίνει…

Κι αν δε μπορώ…
Κι αν δε μπορώ να σε πείσω να μείνεις
Πες μου, τι μου δίνεις;
Να φύγω πρώτος εγώ;


Δισκογραφία:
Πάνος Μουζουράκης - Μάντεψε ποιος (2007)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου