Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Ο κόσμος σου να είμαι εγώ (Dedication)

Aπό τους Αντικατοπτρισμούς του Μάνου Χατζιδάκι...



Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις
Ερμηνεία: Αλίκη Καγιαλόγλου

Πάλι μεγάλα λόγια
κι υπερβολές,
πάλι μεγάλα λόγια
μου ξαναλές.

Όποιος χωρίς δαιμόνους
δαιμονίζεται,
πάει μια δεξιά, μια αριστερά,
ποτέ δεν πάει μπροστά.

Λόγια γνωστά και ίδια,
λόγια αδειανά,
ατέλειωτα ταξίδια
στο πουθενά.

Όποιος χωρίς ανέμους
ανεμίζεται,
πάει μια ψηλά, μια χαμηλά,
ποτέ δεν πάει σωστά.

Πάλι μεγάλα λόγια
κι υπερβολές,
πάλι μεγάλα λόγια
μην ξαναλές.

Όποιος χωρίς φεγγάρια
φεγγαριάζεται,
πάει μια κρυφά, μια φανερά,
ποτέ δεν πάει στρωτά.

Αν μ'αγαπάς
κι αν θες να σ'αγαπώ
σταμάτα να σκορπάς,
το άνθος σου και τον καρπό.

Μαζί μου θέλω
σεμνά να περπατάς,
αλλού να μην κοιτάς,
ο κόσμος σου να είμ'εγώ.

Δισκογραφία:
Αντικατοπτρισμοί - 1993




Lyrics: Clifton Nivison
Music: Manos Hadjidakis

Feel's like I'm getting older
I'm not afraid
allthought I'm worlds apart from yesterday
and yet I can't believe,I'm old enough today
to be in love,and feel in love
and see if love is the way

I don't need fancy places,to spend the time
I'm happy just to be here,with you tonight
and yet I'm not so sure,the time it's really right
to be in love,and feel in love
and see if love is all right

And you will sing
as long as there's a song
the feelings never gone
it was the first time to be in love.
Maybe tomorrow,i'll never sing again
but i'll remember when
it was the first time to be in love...



New York Rock & Roll Ensemble - REFLECTIONS (1969)
Raining Pleasure - REFLECTIONS (2005)

3 σχόλια:

  1. Απλά ΥΠΕΡΟΧΟ!!!
    Γιώργο, καλέ μου φίλε, θέλω να σε χαιρετήσω και προσωπικά, να σου ευχηθώ καλό, ξέγνοιαστο κι ευτυχισμένο καλοκαίρι και θα τα ξαναπούμε τον Σεπτέμβρη.
    Ως τότε θα είμαι μακριά από το Ίντερνετ.
    Συγγνώμη που δεν έρχομαι, αλλά θα δω όλες τις αναρτήσεις σου, με αναδρομική ισχύ!
    Με αγάπη και φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάγδα μου, να είσαι πάντα καλά, να περνάς καλά και να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι!!!

    Θα μας λείψεις, αλλά για ένα να είσαι σίγουρη: δεν σε ξεχνάμε...

    Ραντεβού τον Σεπτέμβρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα από τα πιο ωραία κομμάτια του Χατζιδάκι κατά τη γνώμη μου.....τι ωραία επιλογή για μεσημεριανοαπογευματινές περιπλανήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή