Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

In-A-Gadda-Da-Vida

Ο Απόλυτος Rock Ύμνος! Από τα τραγούδια που οδήγησαν από την Ψυχεδέλεια στο Ηard Rock!



In-A-Gadda-Da-Vida (In the Garden of Eden)- Iron Butterfly

Lyrics:

In-A-Gadda-Da-Vida, honey,
Don't you know that I love you?
In-A-Gadda-Da-Vida, baby,
Don't you know that I'll always be true?

Oh, won't you come with me
And take my hand?

Oh, won't you come with me
We'll walk this land

Please take my hand!



Στον Κήπο της Εδέμ

Στον Κήπο της Εδέμ, γλυκιά μου
Δεν το ξέρεις πως σ’ αγαπώ;
Στον Κήπο της Εδέμ, μωρό μου
Δεν το ξέρεις πως θα είμαι για πάντα αληθινός;

Ω, δεν θα έρθεις μαζί μου
Δεν θα πάρεις το χέρι μου;
Ω, δεν θα έρθεις μαζί μου;
Θα περπατήσουμε αυτή τη γη…

Σε παρακαλώ… Πάρε με απ’ το χέρι…

Iron Butterfly

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου