Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

ΚΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ ΞΕΝΟΣ


Λόγια σταράτα! Από ποιον άλλο;


Μόνος απόψε και πεζός
μαύρος ο δρόμος μου Σταυρός
και περπατάω μες την μέση σαν χαμένος

απ'την ζωή σου με αναιρείς
δεν θέλεις είπες δεν μπορείς
θα'ναι καλύτερα για'σένα να'μαι ξένος

Είμαι χαμένος , είμαι και ξένος
κι'από τα λόγια σου πολύ αδικήμενος
κι'ετσι όπως είμαι από τα χείλη σου σκισμένος...

φεύγω , και μες το παρελθόν σου στίβαξε με
στον κάτω κόσμο σου για πάντα πέταξε με

κι'ασε με εκεί, να'μαι μαζί σου ερωτευμένος
κι'ας βγω χαμένος... κι'ας είμαι ξένος...

Μόνος απόψε και πεζός
μαύρος ο δρόμος μου Σταυρός
μαχαίρι έβγαλε το ύφος της χροιάς σου

σήκωσε χέρι ο χωρισμός
στα μάτια μου κατακλυσμός
κι'είπε το στόμα σου να ζήσω μακρυά σου .


Γιώργος Κουκάς
http://stixoigiorgoukouka.blogspot.com/

4 σχόλια:

  1. Ποιος πονάει πιο πολύ?...
    αυτος που φευγει?...
    ή αυτος που μένει?.....


    Φιλάκι.... που μενει και σε περι-μένει να αποκοιμηθεις για να σκάσει πάνω στο τρυφερό Όνειρο μιας επιστροφής....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΝΑΕΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΧΑΜΕΝΟΣ ΚΙ ΕΓΙΝΕ ΞΕΝΟΣ... ΓΚΡΙΛΗ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ ~reflection~

    Πονάει καλά αυτός που μένει τελευταίος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θησείο αυτό μετά το μάθημα, παρέα πενταμελης!!το θυμάμαι..! ;)
    Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή