Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Δε μετανιώνω


Συγγνώμη που το λέω, αλλά τον Ανδρέα δεν τον συμπαθώ ιδιαίτερα... Έχει γράψει όμως και (δυο - τρία, όχι περισσότερα) μεγάλα τραγούδια...



Στίχοι: Ανδρέας Μικρούτσικος
Μουσική: Ανδρέας Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Λιδάκης & Σοφία Βόσσου ( Ντουέτο )
Άλλες ερμηνείες: Νίκος Μακρόπουλος & Σοφία Βόσσου ( Ντουέτο )


Αν η καρδιά μου ράγισε
αν η ζωή ναυάγησε
μόνο μια λέξη θα ‘θελα
ακόμα να σου πω

Δε μετανιώνω
που αγάπησα εσένα μόνο
δε μετανιώνω
που μόνο εσένα αγαπώ

Αν όλα αυτά που ζήσαμε
μια νύχτα τα σκορπίσαμε
μόνο μια λέξη θα ‘θελα
ακόμα να σου πω

Δε μετανιώνω
που αγάπησα εσένα μόνο
δε μετανιώνω
που μόνο εσένα αγαπώ

Δισκογραφία:
Άνοιξη - 1991
Όσα σου'χω πει... - 2004

5 σχόλια:

  1. Γιώργο μου... και μενα δεν ειναι αδυναμία μου ο αντρεας.

    ομολογω ομως πως αυτοτο τραγουδι!!!!!!

    καλο ξημερωμα.. με φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα συμφωνήσω και εγώ.
    μα και ποτέ σχεδόν, αγαπημένο μου παρεάκι, δεν διαφώνησα με τιςεπιλογές σου!

    φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ σ αγαπω

    Ε, ναι, νομίζω... Σου καρφώνεται στο στήθος αυτή η μελωδία!


    @ ΛΥΧΝΕ ΚΑΙΟΜΕΝΕ

    Σχεδόν; Σχεδόν είπες Βίκυ;

    Κι εγώ που νόμιζα.... :(

    Χαχα! Αστειεύομαι!

    Να μου τις λες όμως τις διαφωνίες σου... Μου αρέσουν οι παρατηρήσεις, διορθώνομαι!

    :)

    Καλό ξημέρωμα νυχτοβάτες και νυχτοβάτισσές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δε μετανιώνω μάτια μου.............


    οσα εκατομμύρια φιλάκια έχω αφήσει, ένα ένα τα έχω μοιρασει από καρδιάς και δεν αποτελούν 'δωροδοκία" για να με συμπαθήσει κανεις......

    εξάλλου... χικ... είμαι συμπαθητικούλι έτσι κι αλλιως!!!!!


    χι χι χικ....

    φιλί ΟΛΟΓΛΥΚΟ!!!

    φλουρί που ετυχες στην ΠΙΤΑ της καρδιάς μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ ~reflection~

    Για όλα μπορεί να μετανιώνει κανείς, αλλά όχι για τα φιλιά που έχει δώσει... Εκτός κι αν είναι του Ιούδα!

    Φιλιά Κάκια μου! Κανονικά - όχι του Ιούδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή