Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Σύμβασις αορίστου χρόνου

Δεμένος μέχρι κόκκαλο με όρους πονηρούς...



Στίχοι: Διονύσης Τσακνής
Μουσική: Διονύσης Τσακνής
Πρώτη εκτέλεση: Διονύσης Τσακνής


Η σύμβαση υπογράφτηκε με μάρτυρες πολλούς
κι έχει καθαρά και την υπογραφή μου
δεμένος μέχρι κόκκαλο και όρους πονηρούς
θα έχω μιά ζωή οδηγό κι ερμηνευτή μου

Θυμάμαι ότι υπόγραφα πολύ,πολύ μικρός
με πέννα από φτερό νομίζω και μελάνι
μόνο από ανάγνωση δεν ήξερα ο φτωχός
κι έτσι τον χρόνο κυνηγώ που τρέχει και δεν φτάνει

Όσες φορές χρειάστηκε να την συμβουλευτώ
μονίμως είχα άδικο κι έπρεπε να πληρώνω
κι αν κάποτε αποφάσιζα μονάχος να σκεφτώ
η σύμβαση απαγόρευε να σκέφτομαι και μόνος

Κρατάω κι εγώ τη σύμβαση με χέρι χαλαρό
και ψάχνω νά'βρω κάποιον που να θέλει να την κλέψει
διότι εντός της γράφεται και μάλιστα ρητώς
ο κάτοχος της δεν μπορεί να τηνε καταστρέψει

Αλίμονο ο κακόμοιρος δεν πρόσεξα καλά
αντίγραφα οι μάρτυρες κρατούν και σημειώσεις
κι αν ίσως από αμέλεια χαθεί και τα λοιπά
προβλέπει το συμβόλαιο πολύ βαριές κυρώσεις

Δισκογραφία:
Καλή ακρόαση - 1986
Η νύχτα θα το πει - 1994
Παίζοντας με δύο ορχήστρες - 2001

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Πόσο επίκαιρο είναι αυτό το τραγούδι! Πραγματικά ο Διονύσης Τσακνής όταν έγραφε το 1986 αυτό το τραγούδι λίγοι θα πίστευαν πως οι στίχοι του θα είναι επίκαιροι μετά από 25 χρόνια. Αυτό αγαπημένε φίλε μου Γιώργο ένα πράγμα μπορεί να σημαίνει...ή ο Τσακνής είχε προφητικές ικανότητες και μπορούσε να προβλέπει το μέλλον ή μια ζωή στην Ελλάδα υπήρχε αναξιοκρατία, λαμογιά και δυσωδία. Είμαι σίγουρος ότι ισχύει το δεύτερο. Να έχεις ένα υπέροχο (μέσα από την καρδιά μου) Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σάββα μου, έχεις απόλυτο δίκιο! Είναι σαν να έχουμε, από την ημέρα της αυτοσυνειδητοποίησής μας και μετά, ανακαλύψει πως έχουμε στο πόδι μας εκείνη την σιδερένια μπάλα των βαρυποινιτών και δεν μπορούμε να απαλλαγούμε από αυτήν με καμία δύναμη! Γιατί, κι αυτό είναι το χειρότερο, εμείς οι ίδιοι με δική μας εξουσιοδότηση επιτρέψαμε στην εξουσία να να μας την επιβάλλει!

    Όμορφη Κυριακή να σου ξημερώσει, καλέ μου φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή