Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Γαμώ την καταδίκη μου

Αυτό δεν το τραγουδάμε... Το ουρλιάζουμε όλοι!!!



Στίχοι: Γιώργος Παυριανός
Μουσική: Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος


Στο δυαράκι κρύωνα
σκεφτόμουνα δυσοίωνα
Σε μια γωνιά τουρτούριζα
κι ένα σκοπό μουρμούριζα

Γαμώ την καταδίκη μου
δεν πλήρωσα το νοίκι μου
δεν πλήρωσα το ρεύμα μου
και πάγωσε το αίμα μου

Γαμώ την καταδίκη μου
δεν πλήρωσα το νοίκι μου
δεν πλήρωσα το ρεύμα μου
και πάγωσε το αίμα μου
το σώμα και το πνεύμα μου....

Τα πράματά μου μάζευα
φωτογραφίες χάζευα
Στις αναμνήσεις βούλιαξα
και μες στη νύχτα ούρλιαξα

Γαμώ την καταδίκη μου
δεν πλήρωσα το νοίκι μου
δεν πλήρωσα το ρεύμα μου
και πάγωσε το αίμα μου

Γαμώ την καταδίκη μου
δεν πλήρωσα το νοίκι μου
δεν πλήρωσα το ρεύμα μου
και πάγωσε το αίμα μου
το σώμα και το πνεύμα μου
το σώμα και το πνεύμα μου
Γαμώ την καταδίκη μου
δεν πλήρωσα το νοίκι μου....

Δ.Ε.Η, Ο.Τ.Ε., Ε.ΥΔ.ΑΠ
πάγια χρέωση, ανάλυση χρεώσεων
δημοτικά τέλη 300 ευρώ
για το δήμο πληρώνετε, ανεξόφλητοι λογαριασμοί
γενικό ποσό πληρωμής, τέλος ακίνητης περιουσίας 271,22
λήξη προθεσμίας πληρωμής....
Το σώμα και το πνεύμα μου,
γαμώ την καταδίκη μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου