Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Ανατολίτικη ομορφιά

Αγαπημένος Μπλάκι... Σε νέες περιπέτειες!!!



Στίχοι - Μουσική: Δημήτρης 'Μπλάκι' Σκλιβάνος
Ερμηνεία: Δημήτρης 'Μπλάκι' Σκλιβάνος

Ανατολίτικη ομορφιά
γεννάς πολλά στη θύμησή μου
πριν φύγεις γι ανατολικά
παίρνεις μαζί και την ΖΩΗ μου

Τσιγγάνοι καραβάνια κι έρωτες
σπαθιά που λαμπυρίζουν
δοκάρια κι ήχοι από βιολιά
την νιότη σου κερδίζουν

Σε παίρνουν οι αέρηδες
στη έρημο σε πάνε
σε κρύβουμε στα πέπλα τους
για σένα τραγουδάνε

Σήκω ψυχή μου χόρεψε
καρδιά που πλημυρίζει
Κάνε για κείνη δυο στροφές
που η έρημος κερδίζει

Μια όαση στην έρημο
Έγινε η ψυχή μου
Το καραβάνι που είσαι εσύ
Να πιει απ’ την πηγή μου

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο αγαπημένε φίλε Δημήτρη! Σε είχα χάσει τα τελευταία 15 χρόνια και πολύ χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω το ίδιο δημιουργικό και όμορφο, όπως παλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετική πράγματα από εσάς, τον άνθρωπο που έχω διαβάσει τους μηρούς σας πριν και είστε ακριβώς πάρα πολύ φοβερό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή