Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Έλα

Ένα πανέμορφο τραγούδι σε στίχους του καλού μου φίλου Γιάννη Μελισσίδη...



Στίχοι: Γιάννης Μελισσίδης
Μουσική: Γιώργος Καζαντζής
Ερμηνεία: Σταύρος Σιόλας

Παίζεις καλά και χάνω την μπάλα
όρθρος βαθύς και κάνω τραμπάλα
έλα-έλα μια πρόφαση βρες
τα δειλινά μου τέλμα
τρέλα σβηστές μηχανές
καφές μ`αλάτι.

Φεύγουν πουλιά θα πήρε ψιχάλα
κι οι λέξεις σου παιχνίδι κρεμάλα.
Έλα-έλα απ`το σύννεφο βγες
στα δειλινά μου έλα
όπου καπνός και φωτιές
γίνε σταγόνα κι έλα
λάμιες ξυπνάνε απ`το χθες
βαθιά ανάσα κι έλα
ρεσάλτο κάνουν σκιές
στα δειλινά μου.

Μέρες λειψές ο χρόνος καλπάζει.
Νύχτες βουβές η αγάπη νυστάζει.
Έλα-έλα απ`τον κόσμο σου βγες
σπάσε τα φρένα κι έλα
γέλα πληρώνω όσο θες
για μια αυταπάτη.

Δισκογραφία:
Γιώργος Καζαντζής - Ίσαλος γραμμή (2008)

2 σχόλια:

  1. Αυτή είναι μία από τις καλύτερες θέσεις που έχω δει ποτέ? σας μπορεί να περιλαμβάνει ορισμένα περισσότερες ιδέες στο ίδιο θέμα. Είμαι ακόμα σε αναμονή για μερικές ενδιαφέρουσες σκέψεις από την πλευρά σας στην επόμενη θέση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή