Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Λάβα

Τα αχ των ζωντανών κατάλαβα...



Στίχοι: Λίνα Νικολακοπούλου
Μουσική: Νίκος Αντύπας
Πρώτη εκτέλεση: Άλκηστις Πρωτοψάλτη

Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
απ' όνειρο βαθύ
κι ό,τι φτιάχνει τα βουνά
κλαίει να γεννηθεί
Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
εφτά γενιές σβηστό
Λάβα μου,λάβα μου
αίμα μου ζεστό

Κάτι λίγοι συγγενείς
ξαδέρφια μακρινά
πες μου αν έμεινε κανείς
για μας τα πετεινά
Κάτι λίγοι συγγενείς
στα έγκατα του νου
Λάβα μου, λάβα μου
σώμα τ' ουρανού

Εγώ το φως μετάλαβα
κι εκεί σε πάει η καρδιά συνήθως
Υπ' όψιν μου δεν τα 'λαβα
του κόσμου τα χλωμά
Κατάλαβα
Εγώ το φως μετάλαβα
κι αντέχω τη φωτιά
στο στήθος
Υπ' όψιν μου δεν τα 'λαβα
του κόσμου τα χλωμά
κατάλαβα

Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
απ' όνειρο βαθύ
κι ό,τι φτιάχνει τα βουνά
κλαίει να γεννηθεί
Σαν ηφαίστειο που ξυπνά
εφτά γενιές σβηστό
Λάβα μου, λάβα μου
δάκρυ από Χριστό
Εγώ με λάβα τα 'λαβα
αυτά που λέει κρυφά το πλήθος
κι ας μοιάζαν θεοπάλαβα
τα αχ των ζωντανών
κατάλαβα


Δισκογραφία:
Σαν ηφαίστειο που ξυπνά - 1997
Σαν ηφαίστειο που ξυπνά Live - 1999

4 σχόλια:

  1. Εγώ το φως μετάλαβα
    κι εκεί σε πάει η καρδιά συνήθως...

    καλησπέρα παρεούλα!
    η Λάβα σου με ζέστανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ καλό τραγούδι από μια υπέροχη ερμηνεύτρια, μια καταπληκτική στιχουργό και έναν πολύ καλό συνθέτη. Το cd "Σαν ηφαίστειο που ξυπνά" για μένα είναι το καλύτερο που έχει κυκλοφορήσει η Άλκηστις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή