Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Καρναβάλι


Αυτό το καρναβάλι θα ντυθώ το δικό μου το χάλι... Πανέμορφο, ολοκαίνουριο τραγούδι! Μέρες που είναι - μας πάει πολύ!...



Στίχοι-Μουσική: Μαρία Μπεθάνη
Ερμηνεια: Μαρία Μπεθάνη

Αυτό το καρναβάλι να ντυθώ το δικό μου το χάλι
Αυτό το καρναβάλι να ντυθώ ότι θέλουν οι άλλοι
Να ντυθώ πειρατής αστικός, να ντυθώ καλός πολιτικός,
να ντυθώ ψυχικός χειρουργός, να ντυθώ δίκαιος αρχηγός
Θέλω μα δε ξέρω πως...

Σε αυτό το καρναβάλι σπέσιαλ μάσκα γαι το κεφάλι
Προστατεύει από δάκρυα, καπνό και ζάλη
Να ντυθώ τρομοκράτης, εμπρηστής μα επαναστάτης
Κι έχω βγει από τα ρούχα, μα στα πόδια έχω μούχλα
Θέλω να μου βρείτε τη στολή που είχα

Πρόσωπα και λόγια 'μονοεποχιακά'
Θέλω να δω και βεγγαλικά

Αυτό το καρναβάλι πως βαριέμαι να ντυθώ και πάλι
Πόσο θέλω να ξεφύγω , να φορέσω φτερωτό σανδάλι
'Η θα ντυθώ ιδιοκτήτης σπηλιάς ή θα ντυθώ γυμνός βασιλιάς
Που θα έχει τατουάζ μια στολή για καμουφλάζ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου