Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Περιπλανώμενο


...μες στην ξενιτιά που δεν την αντέχω άλλο πια...



Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Μουσική: Στάμος Σέμσης
[Ακούγεται το ρεφρέν από το έργο Ικαριώτικο (η αγάπη μου στην Ικαρία)- Μουσική, στίχοι: Γιώργος Κονιτόπουλος]
Πρώτη εκτέλεση: Ανδριάνα Μπάμπαλη & Στάμος Σέμσης ( Ντουέτο )

Χαθήκανε και το νερό
τους έφερε ως εδώ
Αδέσποτα χωρίς χαρτιά
με πρόσωπα στεγνά

"Εγώ που χρόνια τώρα τριγυρνώ
σαν πουλί περιπλανώμενο
μες στη μοναξιά,μες στην ξενιτιά
που δεν την αντέχω άλλο πια..."

Ξένος ήμουνα κι εγώ
πριν γίνω αφεντικό
πριν χτίσω και φτιαχτώ
πριν μάθω να ξεχνώ
Ξένος ήμουνα αλλά
εσύ είσαι ο ξένος πια
και δίπλα μου όπως ζεις
τη μέρα μου ενοχλείς

Χαθήκαμε μες στην κοιλιά
μιας μάνας που ξεχνά
Κι απ΄το εμείς το ξένο εγώ
μου λέει να μισώ


Δισκογραφία:
Ανδριάνα Μπάμπαλη & Στάμος Σέμσης - Ο Τζον Τζον ζει (2010)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου