Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Βιαστικό μονοπάτι

Ας σπάσουμε τις αλυσίδες μας, να βρούμε την άλλη ψυχή μας!...

Αλυσίδες βαριές της ψυχής μου οι κραυγές
χέρια πόδια με έχουν δεμένη.
Μέχρι τώρα ζητούσα πνοή ζεστασιάς
μα δεν ξέρω τι με περιμένει.

Είναι λάβαρα, ζήτω κι αγέρα σιωπή
η πληγή  που μπροστά μου πλανιέται
την καρδιά μου όμως ποιος μπορεί να την δει
που χρόνια ολόκληρα μονάχη χτυπιέται.

Μια στοά ξετυλίγει βιαστικό μονοπάτι
και τον δρόμο μου δείχνει να φύγω
τρομαγμένη αρχίζω να τρέχω λοιπόν
από όλους σας πια να ξεφύγω.

Σαν μαχαίρι που κόβει στα δυο το χαρτί
κόβω έτσι την άλλη ζωή μου
από τώρα και μπρος ξεκινώ πια κι εγώ
το ταξίδι της άλλης ψυχής μου.


26/08/2010
Φραγκάκη Ειρήνη
http://irene-f.blogspot.com/

Η κυρία Ειρήνη Φραγκάκη είναι η συγγραφέας του βιβλίου 'Η αγάπη που άνθισε στην ψυχή μου' και και κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδ. Δυάς Εκδοτική.



Το βιβλίο παρουσιάζεται την Κυριακή 29 Απριλίου και ώρα 7.30μ.μ. στο Museum Hotel Barbara στην Αγριά Βόλου.
http://irene-f.blogspot.com/2012/04/blog-post_4932.html 

3 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά Γιώργο μου και καλή εβδομάδα!
    Εκπληκτικό το ποίημα της κ.Φραγκάκη!!!
    Τα συγχαρητήρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάγδα μου Χρόνια Πολλά!

    Ειρήνη καλοτάξιδο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιώργο καλησπέρα κι ευχαριστώ πολύ για την ανάρτηση και του ποιήματος αλλά και του βιβλίου!
    Ευχαριστώ πολύ επίσης για τα καλά σου λόγια και για τι ευχές σας!Να περνάτε όμορφα και ήρεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή