Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Εξωγήινος

Έχω την τιμή να συστήσω στην παρέα της Στιχο-Μυθίας μία εκπληκτική νέα στιχουργό! Νάντια, καλως μας ήρθες!...

Πως περπατούν όλοι μπροστά
εγώ κάνω για πίσω
στων άλλων τα χειροπιαστά
δεν θέλω να ευτυχήσω

Θέλω δελφίνια, ξαστεριά
στεφάνια να μου πλέξεις
να μην πατάω σε στεριά
να μην μιλώ με λέξεις

Ρεφρέν
Τη γη άφησα πίσω μου και ζω πάνω στον Άρη
ολόκληρου χειμώνα μου μάζεψα τα χαλιά                                                                                                       
εκεί η ζωή δεν μ’ άκουγε δεν μου έκανε τη χάρη
μου λεγε πως για άνθρωπος είμαι πολύ φεγγάρι
μα εδώ οι εξωγήινοι μιλάνε στα πουλιά…



Εδώ τα βράδια γνέφουμε
σε φίλους μετεωρίτες
φιλιά αγκαλιές τους τάζουμε
αλήθειες μαργαρίτες

Όλοι μαζί χορεύουμε
διάφανες παρτιτούρες
σε ηφαίστεια γιορτάζουμε
κι οι άνθρωποι μινιατούρες


Νάντια

6 σχόλια:

  1. Νάντια, θα το πω ευθέως: ειλικρινά τον ζήλεψα τον στίχο σου! Ειδικά το ρεφρέν, κατά το κοινώς λεγόμενο, 'τα σπάει'! Έχει όλες τις προδιαγραφές, όχι απλά να μελοποιηθεί, αλλά να γίνει ένα υπέροχο τραγούδι!

    Ευχαριστούμε για την τιμή κι ελπίζω πραγματικά να μην μας αφήσεις μόνο με αυτή την πρώτη γεύση. Περιμένουμε συνέχεια!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ τα βράδια γνέφουμε
    σε φίλους μετεωρίτες...

    καλώς ήρθες στην παρέα μας Νάντια!
    παρεούλα μου, καινούργιος θησαυρός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οταν σε γέννα η μανά σου όλα τα δεντρα ανθουσαν
    και τα πουλακια στα κλαδιά εγλυκολαηδουσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είστε πολύ γενναιόδωροι- σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα καλά σας λόγια! Η παρέα σας μου κέντρισε το ενδιαφέρον και ήθελα να πάρω κι εγώ μέρος σε αυτήν την όμορφη ανταλλαγή... Χαίρομαι πολύ που σας ανακάλυψα και δηλώνω φαν των περισσοτέρων! Στα σίγουρα, δεν θα χαθούμε! Και πάλι ευχαριστώ...
    Νάντια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νάντια,συνέχισε να γράφεις έτσι όμορφα να μας ομορφαίνεις περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ρεφρέν τη Νάντιας ειλικρινά με μάγεψε. Μου γέννησε πλήθος πολύχρωμων εικόνων! Είναι θησαυρός η Νάντια.
    Καλωσόρισες Νάντια. Εχεις πολλά και όμορφα να μας πεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή