Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Δροσουλίτες

Αποχαιρετούμε την Άνοιξη σήμερα με τους Δροσουλίτες του Μάη, και μία νέα ποιήτρια από την όμορφη Κέρκυρα!...

Αρμύρα καίει τα μάτια,
αρχαία σκουριά  η πληγή αιμοραγεί
οι Δροσουλίτες τρέχουν να χαλάσουνε τ' ασκέρι
μάγια της νύχτας
τα φιλιά του λύνει μ' άστρα η αυγή
ποιά μοίρα χάραξε  με κάρβουνο
το δρόμο μου στο χέρι.
Να πολεμά μέσα στη νύχτα μοναχός
στον κουρνιαχτό του Νότου
με φαντάσματα και πόθους
να φτάνει πάντα στο κατώφλι μου σκυφτός
κούπα παλιά να τον κερνώ μπρούσκο κρασί
και μυρωδιά βασιλικού απ' άγιους τόπους.
Σε λέω αλήθεια
κι ας μην  ήτανε ποτέ 
γραφτό της τύχης αγκαλιά να με κρατήσεις
στο κάστρο έρχομαι στου Μάη τη δροσιά
τα μάτια  κλείνω
να περάσεις, να χαθείς μέσα στο φως
μη δεις τη θλίψη και στη σκέψη μου δακρύσεις.
Θολός καθρέφτης στην ομίχλη το πρωί
γίνεται η θύμηση και πίσω με γυρίζει
πειρατικό δίχως πυξίδα στ' ανοιχτά του Λιβυκού
κουρσάρος  Έρωτας που πια δε με φοβίζει.
Ίσκιοι και όνειρα βουλιάζουν στον αφρό
μια παπαρούνα απλώνει κόκκινο στο βράχο
να μεγαλώνω είπε μα να μη γερνώ
το ένα χέρι στης Ζωής
και τ' άλλο στης αβύσσου το σκοτάδι
πάντα να 'χω.


Χαρούλα Βερίγου

6 σχόλια:

  1. Όντε σε πρωτογνώρισα δεν μου 'πες να προσέχω για σαν κοιτώ τα μάθια σου λύτρωση πια δεν έχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο όμορφα ταξιδεύουν από νησί σε νησί κι από Σκέψη σε Σκέψη
    οι Δροσουλίτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ....άσκηση είναι αυτό που μας συμβαίνει....άσκηση είναι και τούτη με τους Δροσουλίτες...έτσι οχυρώνεται η μνήμη, έτσι βρίσκει η καρδιά το δρόμο, έτσι τελικά μπορεί και να δυναμώνουν τα φτερά κι όταν έρθει η ώρα του γκρεμού θα ξέρεις να πετάξεις....μη φοβηθείς, μείνε ελεύθερος άνθρωπος κι αυτό δεν μπορεί να το πειράξει κανείς.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαρούλα Βερίγου!!!! Να την θυμόμαστε!
    Η ποιήτρια από την πανέμορφη Κέρκυρα είναι πολύπλευρο ταλέντο. Οι εικόνες που ζωγραφίζει με τους ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ στίχους της σε παρασέρνουν σε ταξίδι με τους Δροσουλίτες, τα "φαντάσματα και τους πόθους" σε ταξίδια σκοτεινά αλλά γεμάτα με το φως της τέχνης της!
    Την συγχαίρω με όλη μου την καρδιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To ιδανικότερο αντίο για την Άνοιξη που φεύγει!....

    Κυρία Βερίγου καλώς ορίσατε!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αποτέλεσμα αγάπης και ειλικρινούς ευαισθησίας είναι τούτες οι σκέψεις ίσως γιατί θέλει να δείξει αυτά που φοβάται να δει ή να ακούσει ο σύγχρονος άνθρωπος.Μπορεί να κάνω λάθος βέβαια... αλλά μου χτυπά ένα καμπανάκι που το έχω ακούσει γιά εμένα πολλές φορές.Μιαν ασπίδα χρειάζεται καθένας μας για να μείνει κάτι από την ψυχή αθέατο κι αν χρειαστεί, να ξαναγεννηθεί χωρίς αμφισβήτηση, πόνο, αναστάτωση, αμφιβολία ή ότι άλλο χαλάει το προζύμι της ζωής και αποδυναμώνει τη μαγεία της αγάπης.Για όσα σχεδιάζεις να συμβούν ερήμην των άλλων, γιά όσα δικά σου άφησες αλλού, ας είσαι καλά και να αντέχεις.Αντίο λοιπόν και σε τούτη την Άνοιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή